خدمات کاشت مو و ابرو در بهترین کلینیک پوست و مو تهران



آنچه دیگران می خوانند:

ابروها نقش مهمی در کادربندی چهره دارند و عوامل مهمی مانند ژنتیک می تواند در ظاهر و تراکم آنها نقش داشته باشد، بنابراین برخی از افراد با ابروهای پرپشت و پرپشت به دنیا می آیند، در حالی که برخی دیگر ابروهای نازک و کم پشتی دارند. افرادی که ابروهای پرپشت، پهن و پرپشت ندارند، اغلب سعی می کنند با استفاده از لوازم آرایشی ابروهای خود را پرتر یا پرپشت تر نشان دهند، اما آرایش نیز با عوامل خالصی مانند رطوبت (مانند عرق و قطرات آب) پاک می شود. در این موارد روش کاشت ابرو به کمک این افراد می شتابد و تنها با یک جلسه نتایج ماندگار و بسیار طبیعی به آنها می دهد. هدف از نگارش این مقاله توضیح انواع کاشت، هزینه ها و جدیدترین روش های کاشت ابرو است.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

روش کاشت ابرو طبیعی بسیار شبیه به کاشت موی سنتی است، یعنی. فولیکول موی مورد نیاز برای کاشت ابرو توسط جراح که از نوک گوش خود درخواست می کند برداشته می شود. انتقال همزمان مو به همراه فولیکول به ناحیه مورد نظر به رشد مجدد موهای جدید پس از ریزش کمک می کند. به طور کلی روند طبیعی کاشت ابرو به شرح زیر است:

  1. در مرحله اول، پزشک با استفاده از یک نشانگر، یک فریم ابرو را مطابق با سلیقه متخصص زیبایی ترسیم می کند تا در آن فریم ایمپلنت ایجاد کند.
  2. برای کاهش درد و ناراحتی، بی حسی موضعی در 2 ناحیه اهدا کننده (بانک مو) و ناحیه ابرو ایجاد می شود.
  3. در این مرحله، جراح برش‌های کوچکی در محل‌های اهداکننده فولیکول‌ها و همچنین در محل‌های پیوند در تک تک ابروها ایجاد می‌کند.
  4. بسته به روش انتخابی برای کاشت ابرو (FUT یا FUE)، فولیکول های مو از بانک مو برداشته می شوند.
  5. در مرحله آخر، پزشک فولیکول ها را در مکان های مشخص شده و در جهت ابروها متصل می کند
  6. پس از اینکه این فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول کشید، اصلاح مو و کاشت ابرو بانداژ می شود.

انواع روش های کاشت ابرو در کلینیک تخصصی رز

  1. روش کاشت فردی یا FUE (عصاره واحد فولیکولی): این روش یکی از پرطرفدارترین روش هایی است که پس از تکمیل زخم، جای زخم در ناحیه اهداکننده مو باقی نمی ماند. در روش FUE که FIT نیز نامیده می شود، می توان 800 تا 1000 واحد فولیکولی را جابجا کرد.
  2. روش کاشت ابرو با چسب یا FUT (پیوند واحد فولیکولی)برای برداشتن فولیکول مو با این روش، لازم است پزشک یک نوار موی نسبتاً بزرگ هلالی شکل در ناحیه اهداکننده (اغلب پشت سر) را بردارد که با رشد مو، اسکار سفیدی روی سر باقی می‌ماند که رشد می‌کند. . در آینده پنهان خواهد شد.
  3. روش SUTSUT یک روش خودکار برگرفته از روش FUE است که طی آن حدود 3500 تا 10000 فولیکول مو از ناحیه اهدا کننده (اغلب پشت سر یا بالای گوش) برداشته می شود.

مزایا و معایب کاشت ابرو چیست؟

دوستداران کاشت ابرو می خواهند بدانند که مزایا و معایب کاشت ابرو چیست و چه چیزی در انتظار آنهاست:

مزایای:

  1. نتایج کاشت ابرو کاملا طبیعی است
  2. نتایج این رابطه فوق العاده ماندگار و ماندگار است
  3. مطابق با سلیقه آرایشگر به ظاهر دلخواه برسید
  4. این روش ایمن و کم تهاجمی است
  5. نیازی به استفاده از لوازم آرایشی مانند مداد و سایه ابرو نیست
  6. هزینه کم برای روش هایی مانند میکروپیگمنتیشن و فیبروز
  7. افزایش اعتماد به نفس
  8. جوانسازی ظاهر

کمبود:

در صورت نادیده گرفتن توصیه ها و مراقبت های توصیه شده توسط پزشک یا ارجاع شما به کلینیک غیر معتبر و پزشکی غیرحرفه ای، عوارض و کاستی هایی رخ می دهد. از مهمترین عوارض روش های کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جزیره مرتفع در حوزه اهدا و پیوند
  2. خونریزی بیش از حد اهدا کننده
  3. آسیب به بافت عصبی به دلیل عدم صلاحیت پزشک
  4. کبودی گسترده
  5. احتمال عفونت
  6. جای زخم

مشاوره قبل از کاشت ابرو

قبل از تعیین زمان انجام یا عدم انجام کاشت ابرو طبیعی می توانید از مشاوره تخصصی پزشک استفاده کنید. مشاوره قبل از کاشت ابرو به شما کمک می کند تا از انتظارات غیر واقعی دور بمانید و برای یک پروسه یک ساله برای دیدن نتایج نهایی آماده شوید. در جلسه مشاوره قبل از کاشت ابرو، محصول کاشت انتظارات افراد را می پرسد و پزشک ضخامت و رنگ ابروهای باقیمانده شما را با ضخامت و رنگ موهای قسمت های مختلف سر شما مقایسه می کند تا ناحیه مناسبی برای بانک مو انتخاب کند. . .

کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟

کاشت ابرو به دلیل نیاز محدود به فولیکول های مو به زمان کمتری نیاز دارد. به طور کلی زمان لازم برای کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. کیفیت و تعداد فولیکول های مو

2. مهارت و سرعت پزشک در کاشت ابرو

3. وضعیت جسمانی و سالهای خوب

4. مدل زیباجو مورد انتظار

با توجه به شرایط فوق، یک جلسه کاشت ابرو طبیعی می تواند 3 تا 6 ساعت طول بکشد.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک رز چقدر است؟

کاشت ابرو FUE و FUT یک عمل زیبایی است و به این معنی است که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی گیرد. به جز مواردی مانند سوختگی در هنگام تصادف یا حوادث قیمت دقیق کاشت ابرو به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند:

  1. فرم ایده آل مورد نیاز متقاضی
  2. درجه طاسی ابرو
  3. کیفیت مو در ناحیه اهدا کننده مو
  4. حقوق جراح و تکنسین، تجهیزات بیهوشی، ابزار لازم و … نیز شامل می شود.

آرایشگران عزیز در صورت تمایل به اطلاع از قیمت پیوند می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو که یکی از بهترین هاست تماس حاصل فرمایید. کلینیک کاشت مو در تهران بله کاملا رایگان با شماره 02148679 تماس بگیرید. همچنین می توانید تمامی سوالات خود را در رابطه با این خدمات و سایر خدمات زیبایی از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 با ما در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید  رئیس جدید یونیسف منصوب شد

دیدگاهتان را بنویسید