خدمات رایگان SnapDoctor برای افراد دارای معلولیت و بیماری خاص



با شروع موج پنجم تاج و افزایش خطر ابتلا به ویروس ، مراکز درمانی در کشور با تعداد زیادی مشتری روبرو هستند که در این صورت دریافت خدمات پزشکی برای افراد معلول و برخی بیماری ها بسیار دشوارتر شده و خطرناک تر از سایر بیماران بنابراین ، Snapdocter در نظر دارد با توجه به مسئولیت اجتماعی خود ، در مرحله اول پروژه “برای دادن سلامتی” ، از 19 ژوئیه تا 1 آگوست 1400 ، به همه افراد دارای معلولیت و بیماری خاص نیز مشاوره پزشکی و روانشناسی را دریافت کند. به عنوان و سفارشات آنلاین. داروهای تجویزی خدمات رایگان ارائه می دهند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی اسنپدوکر ، در برنامه “سلام” کلیه افراد دارای کارت معلولیت یا کارت عضویت در انجمن های مربوط به بیماری های خاص می توانند عکس کارت عضویت و کارت ملی خود را به همراه شماره تلفن همراه خود دریافت کنند یا دارای در Snap Super App با آن ثبت شده ، آن را به شماره 09054657258 به WhatsApp SnapDoctor ارسال کنید یا عکس اسناد خود را در صفحه ارسال کنید Snapdoctor در اینستاگرام ارسال. پس از تأیید مدارک ، برای این افراد از طریق پیامک کد دریافت مشاوره پزشکی و روانشناسی رایگان و کد تخفیف تهیه نسخه بصورت آنلاین (حداکثر 100000 تن) ارسال می شود. این تخفیف فقط در مورد نامزد اعمال می شود.

نقش داروخانه ها در زنجیره انتقال تاج

طبق مطالعات مختلف ، مراکز درمانی و داروخانه ها به عنوان یکی از خطرناک ترین مکان ها برای انتقال ویروس کرونا شناخته شده اند. در این زمینه ، استفاده از خدمات بهداشتی آنلاین و سفارش داروها به عنوان راهی مطمئن برای دسترسی به خدمات پزشکی در طول تاج ، به مردم ارائه شده است. مراجعه به مراکز درمانی و انتظار در این مراکز برای افراد دارای معلولیت و بیماری های خاص دشوار و طاقت فرسا است و از طرف دیگر می تواند سلامتی آنها را بیش از سایرین به خطر بیندازد.

بیشتر بخوانید  گزینه هایی برای شهرداری تهران اعلام شده است

به گزارش روابط عمومی Snapdocter ، این پلتفرم امیدوار است از طریق امکانات رایگان دسترسی آسان به خدمات پزشکی و دارویی برای افراد معلول و بیماری های خاص در Fifth Wave Corona فراهم کند.

واجد شرایط ، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، می توانید با پشتیبانی SnapDoctor با شماره 02149187654 تماس بگیرید.

پایان گزارش آگهی



دیدگاهتان را بنویسید