خدمات توانبخشی و مشاوره بهزیستی ایلام رایگان شده است



زهرا همتی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به همین دلیل خدمات مرکز توانبخشی و بهزیستی مجتمع ایلام از جمله کاردرمانی ، فیزیوتراپی ، گفتار درمانی ، شنوایی و بینایی سنجی از امروز تا پایان بهزیستی رایگان است. هفته “

به گفته وی ، این اقدام با هدف رفاه حال شهروندان و گرامیداشت هفته بهزیستی انجام می شود و عموم مردم می توانند از خدمات این مراکز به صورت رایگان بهره مند شوند.

مدیر عامل بهزیستی ایلام همچنین از افتتاح 287 پروژه اشتغال زایی برای مددجویان با وام بالغ بر 140 میلیارد ریال در 6 شهرستان خبر داد و یادآور شد: واگذاری 138 واحد مسکونی برای مددجویان ، افتتاح مراکز مشاوره با مدیریت زنان خانوار مراکز غربالگری معتادان در طول هفته راه اندازی می شوند.

همتی از مقدسات شهدا ، دیدار با مسئولان استانی ، بازدید از برنامه های صدا و سیما ، نشست های مطبوعاتی ، تورهای رسانه ای ، بازدید از مراکز مراقبت های اجتماعی و خانه مددجویان ، ارزیابی مشتریان و خانوارهای موفق تحت مدیریت زنان ، ارزیابی خیرین و مانورهای اورژانس اجتماعی دیگر برنامه های هفته اجتماعی.

به گفته وی ، برنامه های امسال هفته بهزیستی با شعار بهزیستی در گام دوم ، هوش ، همسایگی و سلامت اجتماعی در خانواده برگزار می شود.

38000 نفر در ایلام خدمات اجتماعی دارند.

16 ژوئیه در سالنامه رسمی کشور به عنوان روز شکوفایی و امنیت اجتماعی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید  آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۰ + آدرس سایت

دیدگاهتان را بنویسید