خدمات توانبخشی برای کودکان معلول در این بیمارستان به صورت رایگان ارائه می شود – خواندن اخبار – اخبار رسانه های تسنیم


به گزارش گروه رسانه ها آژانس تسنیمذکر شده توسط مرحله، مهدی فرنقی زاد ، مدیر درمان بیمارستان نورافشار درباره فعالیت های این بیمارستان گفت: بیمارستان نورافشار در واقع یک بیمارستان تخصصی در زمینه ارتوپدی و توان بخشی است که واقف نیز نامیده می شود و برای کمک به کودکان معلول ایجاد شده است.

فرنقی زاد گفت: پس از فراز و نشیب های فراوان در سال 1992 ، جمعیت هلال احمر به عنوان مدیر کل این کمک مالی آن را تحویل داده و ساختمان جدیدی در کنار ساختمان قبلی بیمارستان احداث کرد. این بیمارستان در 8 طبقه ، دارای بخشهایی برای بیمارستانها ، اتاق عمل ، تصویربرداری و سی تی اسکن ، توانبخشی ، آزمایشگاه ، داروخانه و موارد دیگر است. برای رویکرد اصلی بیمارستان به این بخش.

وی افزود: بیمارستان نور افشار یکی از مجهزترین بیمارستان های کشور در زمینه توان بخشی با بخش های فیزیوتراپی ، کاردرمانی ، گفتاردرمانی ، آب درمانی و ورزش پزشکی است.

وی در مورد خدمات بیمارستان برای کودکان معلول گفت: این بیمارستان دارای بخشی برای توان بخشی کودکان است که پذیرش رایگان کودکان معلول و خدمات توانبخشی ، کاردرمانی ، فیزیوتراپی ، گفتاردرمانی و مشاوره و روانشناسی را به صورت رایگان فراهم می کند.

فرنقی زاد در مورد چگونگی شناسایی کودکان نیازمند و ارائه خدمات به آنها گفت: اگرچه نرخ بیمارستان ها خیریه و بسیار کمتر از بخش خصوصی است ، اما با توجه به اینکه درمان کودکان معلول هزینه های زیادی را به خانواده ها تحمیل می کند ، هماهنگی سازمان داوطلبان هلال احمر ، و همچنین اهدا کنندگان محترم بهداشت ، در این زمینه به ما کمک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  با قیمت کوییک می‌توان ال نود خرید! + قیمت جدید انواع ال نود

وی در مورد تأمین اعتبار بیمارستان گفت: هلال احمر هزینه های زیادی را صرف تجهیزات و ساخت اولیه بیمارستان کرده است اما اکنون بیمارستان با همان تعرفه های خیرخواهانه به صورت خودگردان اداره می شود و هلال احمر نیز مسئول این بیمارستان “بودجه را در صورت لزوم تزریق می کند.

مدیر پزشکی بیمارستان نور افشار گفت: “ما انتظار داریم در زمینه خدمات با رفاه تفاهم نامه امضا کنیم ، اگرچه ما به طور غیررسمی نیز با هم ارتباط داریم و همکاری می کنیم.”

فرنقی زاد در مورد اقدامات بیمارستان پس از بیماری همه گیر کرونا گفت: اقدامات بیمارستان در زمینه تاج مانند سایر بیمارستانهای کشور تحت تأثیر این بحران قرار گرفته است. علاوه بر اختصاص بخشهای بیمار ، یکی از این دو بخشهایی که به خدمات و مراقبت ویژه نیز نیاز دارند.

فرنقی زاد در پی نگرانی از حضور بیماران کرونر در بیمارستان ، در پایان اظهار داشت: ما ماهانه حدود 400 عمل جراحی داریم که در سال گذشته به حدود 5000 مورد افزایش یافته است و اقدامات پیشگیرانه انجام شده است. ما در بیماران مراجعه کننده به جراحی حتی یک مورد بیماری کووید مشاهده نکرده ایم. زیرا علاوه بر تفکیک کامل بخشها ، با رسیدن به بیمارستان ، بیماران ارجاع شده به عمل جراحی آزمایش کرونر نیز انجام می دهند و افرادی که کیووید مثبت دارند در اتاق عمل پذیرفته نمی شوند. بنابراین هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

اخبار سایر گروه های رسانه ای به سادگی در حال بازنشر هستند اخبار سایت ها و خبرگزاری ها و آژانس تسنیم او مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بیشتر بخوانید  تیزبین ها 5 اختلاف میان این 2 تصویر را پیدا کنید؟ + پاسخ

انتهای پیام /

بازگشت به صفحه رسانه

دیدگاهتان را بنویسید