خدمات ارائه شده دور از آنچه در شأن مردم است – اخبار خراسان جنوبی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی ، صبح امروز در دیدار با اقامه نماز جمعه در سرایان ، از پیگیری نتایج تأمین برق در منطقه صنعتی سه قلعه و تأمین اعتبار برای بهسازی جاده های این شهر خبر داد. .

وی اظهار داشت: وقتی من به عنوان نماینده مردم از طریق مقامات عالی كشور مشكلی را پیگیری می كنم ، انتظار دارم مسئولان شهرستان و استان و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا دستور كارمند دولت را با جدیت دنبال كنند زیرا نماینده هیچ گونه سمت اجرایی “از طرف دیگر ، این کار 4 شهر است و مشکلات و زمان زیادی وجود نخواهد داشت ، من خودم سفارش می گیرم و خودم به نتیجه می رسم.

نماینده مردم فردوس ، طبس ، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ، رهبر نماز جمعه. “

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: علی رغم خدمات ارائه شده در جمهوری اسلامی ، هنوز کاری که باید انجام شود و در شان مردم است انجام نشده است و معتقدم ملت شایسته بهتر و بالاتر است همه ما باید خادم واقعی و دور باشیم. “از حاشیه سازی و سیاست ، ما به دنبال جلب رضایت خالق و خالق هستیم.

رئیس مجلس نمایندگان استان خراسان جنوبی گزارش پیگیری در مورد بهداشت ، راه و راه آهن ، عشایر ، کشاورزی و دامداری ارائه داد: افراد منتخب در شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان محلی خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم. بخاطر داشته باشید که این اظهارات می تواند چراغ راهنما باشد و حتی در جلسه شورا نیز مورد بحث قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  ائتلاف آمریکا حملاتی را در سوریه انجام داد

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر مسئله “بودن با مردم” تأکید دارند و خوب است که دائما در میان ملت باشید ، به نظرات و انتقادات مردم گوش فرا دهید و درباره آن فکر کنید و اگر چنین است ، از آن استفاده کنید و البته به کار جهاد ادامه دهید. “و در وسط میدان باشید و مطمئناً مسئول پشت میز به درد مردم نخواهد خورد.

امام جمعه نیز در این جلسه از منظر شهری خود گفت و افزود: اقتضائات مردم ، رضایت خدا و مقام معظم رهبری اصول کار من بود و خواهد بود.

حجت الاسلام مرتضایی نیا گفت: با شناختن حجت الاسلام نصیرایی ، معتقدم وی افتخاری برای 4 شهر است و او همیشه در صحنه جدی ، قوی و انقلابی بوده است و اکنون زمان مناسبی برای پیگیری مشکلات شهرستان سرایان در مرکز استان و با ما تلاش می کنیم خواسته ها را برآورده کنیم و مشکلات باقی مانده را برطرف کنیم.

باید بگویم حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مرتضایی نیا در 25 ژوئیه 1400 جایگزین حجت الاسلام والمسلمین سنجری به عنوان امام جمعه جدید شهر سرایان شد.

انتهای پیام / 250 / ح

دیدگاهتان را بنویسید