خبر مهم یارانه نقدی/ مجوز برداشت یارانه نقدی صادر شد؟



به گزارش سلام نو، کسانی که اعتراض خود را به دلیل عدم دریافت یارانه یا رفع طبقه بندی اعلام کردند و برای آن یک پله پرداخت شد، توجه داشته باشند که فعلا امکان عقب نشینی هیچ یک از تجمع کنندگان وجود ندارد و منتظر رسیدگی باشند. تمام شده است

یارانه نقدی پرداخت شد. چه زمانی یارانه نقدی قابل برداشت است؟ واریز یارانه نقدی ادامه دارد. مبلغ یارانه نقدی چقدر است؟ چه کسانی یارانه نقدی دریافت نمی کنند؟

کسانی که نسبت به عدم دریافت یارانه یا حذف طبقه بندی معترض بودند و هزینه این مرحله را دریافت کردند، توجه داشته باشند که در حال حاضر امکان تسلیم شدن برای هیچ یک از تجمع کنندگان وجود ندارد و باید منتظر تکمیل تحقیقات باشند.

پس از پرداخت یارانه جدید به سرپرستان خانوار در اردیبهشت ماه، مشخص شد که حدود شش میلیون نفری که تا فروردین امسال یارانه دریافت کرده بودند، به عنوان دهک دهم حذف شدند. این موضوع که با صلاحدید وزارت رفاه اجتماعی انجام شد به دلیل عدم تشخیص دقیق در این روستا اعتراضات زیادی را در پی داشت به همین دلیل رئیس جمهور دستور یک فوریت بررسی وضعیت متقاضیان را صادر کرد. اعتراض کردند و اصرار داشتند که این کار انجام شود.

افرادی که از عدم دریافت یارانه و دهک گلایه داشتند، آن را در سامانه hemaiat.mcls.gov.ir ثبت کردند و پس از دو مرحله از انتشار لیست توسط وزارت رفاه اجتماعی، یارانه همه این افراد پرداخت شد، اما مسدود شده است و نمی توان آن را حذف کرد.

در این میان، از دو مرحله یارانه 300 تا 400 هزار تومانی که در قالب مراحل 135 و 136 پرداخت شده بود، قسمت اول در 31 اردیبهشت ماه و قسمت دوم در 31 خرداد از بین معترضان به حسابشان واریز کردند که این کار انجام شد، آنها فکر می کردند می توانند در خرداد ماه پرداخت کنند و حتی همین کار را ادامه دادند و باید توجه داشته باشند که مبلغ سپرده برای آنها یک پله است و فعلا مسدود خواهد ماند.

بیشتر بخوانید  کروات های استقلال تیم کاملی هستند!

پس از بررسی وضعیت تجمع کنندگان در وزارت رفاه اجتماعی، در صورت احراز صلاحیت برای دریافت یارانه، مبلغ بلوکه شده آزاد و برداشت می شود.

هنوز اعلام نشده است که وزارت رفاه اجتماعی چه زمانی تحقیقات را آغاز می کند، اما پیش بینی می شود در هفته های آینده وارد عمل شود.

برای دریافت کنندگان یارانه، مبالغ یارانه نقدی فاز 136 برداشت شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها از امکان برداشت یارانه فاز 136 در ارتباط با خرداد 1401 خبر داد که در ماه گذشته و همزمان با فاز 135 به حساب یارانه بگیران واریز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه ها، مبلغ یارانه یکصد و سی و ششمین مرحله واریز حمایت های زندگی به حساب سرپرستان خانوار از روز شنبه 21 خرداد ماه قابل واریز است. ساعت 24.00 ، 1401.

مرحله 136 و همچنین اردیبهشت ماه و بر اساس دهک های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرپرستان خانوار از دهک اول تا سوم 400 هزار تومان و از دهک چهارم تا دهک برای هر نفر 300 هزار تومان خواهد بود. دهک نهم

همچنین بر اساس اطلاعات قبلی، اقساط ۱۰ میلیون ریالی تسهیلات نقدی و معیشتی کرزالحسنه به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی سرپرستان خانوارهای دریافت‌کننده این تسهیلات رد شد.

در اردیبهشت ماه سال 1401 همزمان با فاز 135، سازمان هدفمندسازی یارانه ها مبالغ فاز 136 مربوط به خرداد 1401 را به حساب سرپرستان خانوار یارانه ای واریز و امکان برداشت به موقع و متعاقب آن را اعلام کرد. بیانیه . .

بیشتر بخوانید  بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر| اگر بیماری قلبی داری این ویدئو رو نبین! +18

همچنین خاطرنشان می شود ناظرانی که در اردیبهشت 1401 درخواست بازنگری دهک و کاهش یارانه ها را داشتند همچنان برای نظارت و نتیجه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

در این بین تا پایان مراحل ثبت نام و تصمیم گیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بررسی یارانه ثبت نام کنندگان و متقاضیان جدید یارانه ادامه دارد و متقاضیان جدیدی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند می توانند. با من تماس بگیرید .gov.ir وارد شوید و خانواده خود را ثبت کنید.

شایان ذکر است، بر اساس دستور رئیس جمهور، متقاضیانی که یارانه آنها از دوره های گذشته لغو شده و یا به هر دلیلی از ثبت نام یارانه خارج شده اند، پس از طی مراحل ثبت نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت داشتن شرایط مشابه سایر موارد دریافت کنندگان جدید یارانه از یارانه.

یارانه نقدی قدرت خرید مردم را افزایش می دهد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در صورت پرداخت یارانه مالی، قدرت اقتصادی و قدرت خرید مردم افزایش می یابد و مردم می توانند بخشی از مشکلات اقتصادی خود را حل کنند.

احمد علیرضا بیگی، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنا، درباره حذف ارز ترجیحی گفت: باید از قبل این کار انجام می شد.

وی یادآور شد: در سال 89 جراحی اقتصادی بسیار گسترده تر و موفقیت آمیزتر از اصلاحات اقتصادی سال های 72 و 1398 بود. در این دو سالی که اشاره کردم اصلاحات اقتصادی شکست خورد و لطمات زیادی به اقتصاد کشور وارد شد، بنابراین امیدوارم دولت سیزدهم در مسیر اصلاحات اقتصادی موفق باشد.

بیشتر بخوانید  زمین لرزه ای به بزرگی 5.7 در مرز استانهای بوشهر و فارس - اخبار بوشهر - اخبار استان تسنیم

یکی از اعضای شورا و کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید نگاه گسترده تری به جراحی اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه ها داشته باشد، گفت: دولت باید در نظر بگیرد که یارانه ها متعلق به همه اقشار جامعه است. متأسفانه دولت های قبلی یارانه را صدقه تعریف می کردند و از این رو اظهاراتی می کردند که خواسته یا ناخواسته باعث تحقیر مردم می شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یارانه مالی به نتیجه برسد، قدرت اقتصادی و قدرت خرید مردم افزایش می یابد و مردم می توانند بخشی از مشکلات اقتصادی خود را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید