خبر مهم یارانه جدید/ چگونه می توانید به همسرتان یارانه اضافه کنید؟ + لینک ثبت نام



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، افرادی که به هر دلیلی جزو یارانه همسرشان نیستند می توانند به صورت جداگانه ثبت نام کنند تا موضوع بررسی شود.

هنگام ثبت نام بازماندگان یارانه یکی از مواردی که برای متقاضیان بسیار مهم و مبهم است عدم شمول یکی از زوجین در یارانه همسر است یعنی خانواده نحوه اقدام در این زمینه است.

مثلاً مردی با داشتن فرزند به عنوان سرپرست خانوار یارانه می گیرد اما زن یارانه گیرنده نیست یا زن دارای فرزند یارانه گیرنده است اما مردی که قبلاً یارانه دریافت نکرده است. . یا در حال حاضر مستثنی شده است یارانه دریافت نمی کند.

بر این اساس در هر دو صورت همسری که یارانه دریافت نمی کند باید به صورت جداگانه برای ثبت نام اقدام کند بدون اینکه همسر و فرزند وی اقدام جدیدی انجام دهند.

در صورتی که خانم متقاضی یارانه است و سرپرست خانوار نیست باید توجه داشته باشد که در هنگام مراجعه شماره موبایل خود را وارد کرده و مراحل را طی کند نه شوهری که سرپرست خانوار است. همان عدد برای شب شخصی شما، نه برای همسرتان.

پس از ثبت نام، خانوار با ارسال لیست هدفمندی یارانه ها به وزارت رفاه اجتماعی بررسی می شود و در صورت تایید، متقاضی به خانواده اضافه می شود.

ثبت نام یارانه های بازمانده از 27 اردیبهشت آغاز شد و متقاضیان می توانند با شرایط تعیین شده اقدام کنند. بدین ترتیب در روزهای 27 و 28 اردیبهشت، دارندگان خانوارهایی که آخرین شماره ملی آنها قابل ثبت است و امروز و فردا همزمان با روزهای 29 و 30 اردیبهشت، افرادی که آخرین کد ملی آنها فردی است می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. .

بیشتر بخوانید  اقتدار همراه با مدارای نیروی انتظامی در آشوب های اخیر ستودنی ست

ضمناً در روزهای شنبه 30 اردیبهشت و یکشنبه 1 خرداد ماه، امکان تکمیل مراحل ثبت نام بدون محدودیت در کد ملی برای داوطلبان وجود دارد و پس از آن فرصت دیگری برای بازماندگان در نظر گرفته می شود.

درخواست یارانه به این صورت است که سرپرست خانوار برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود ابتدا کد دستوری # کد ملی * 43857 * 4 * را انتخاب و سپس با تماس با آدرس اینترنتی mi.gov.ir برای کمک هزینه خانواده اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید