خبر مهم کنکور وزارت آموزش و پرورش و پذیرش ۳۴ هزار معلم



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه در کنکور امسال 34 هزار نفر در استان های مختلف کشور مشغول به کار خواهند شد، جزئیات جدیدی را اعلام کرد. در مورد امتحان

ناصر سلیمان زاده درباره آزمون ورودی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق صحبت های انجام شده با سازمان اداری و استخدامی اعلام شد دفترچه آزمون تا پایان دی ماه بارگیری می شود و داوطلب می تواند اقدام کند.

وی افزود: برای آزمون استخدامی امسال 34 هزار نفر استخدام می شوند و از سال گذشته تاکنون برخی از سهمیه ها خالی مانده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون استخدامی امسال در شهرهای مختلف از جمله تهران جذب داریم و در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و تهران سهمیه استخدامی است. به دلیل نیاز مهم است.” .

پیش از این مجثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره زمان برگزاری آزمون پذیرش در دستگاه های اجرایی گفت: قطعا آزمون پذیرش دستگاه ها تا پایان سال جاری برگزار می شود.

پیش از این پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 99 که به دلیل نداشتن ظرفیت (گرین کارت) در مصاحبه پذیرفته نشده بودند در اعتراضات متعدد مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار اختصاص سهمیه آزمون استخدامی شدند. استخدام.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 99 مبلغ 61000 تومان بوده است.

بیشتر بخوانید  زلزله بسیار شدید چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند / جزییات -

دیدگاهتان را بنویسید