خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره اعمال رتبه بندی معلمان


به گزارش ایسنا، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدت هاست سیستم اصلی آموزش و پرورش به ویترین خدمات الکترونیکی دولت متصل شده است، اظهار کرد:

جوسف نوری در حاشیه جلسه کمیته دولت گفت: برخی از همکاران ما هنوز مدارک لازم را ارائه نکرده اند به این سوال که انتظار دارید قانون رتبه بندی معلمان چه زمانی اجرا شود؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدارک لازم برای معلمان را ندارید؟ وی ادامه داد: مدارک زیادی وجود دارد که در سامانه ما وجود دارد و همکاران ما باید یکسری مدارک تکمیلی مربوط به صلاحیت های عمومی یا عمومی و صلاحیت های تخصصی و حرفه ای را وارد کنند و ما این مدارک را نداریم. یکبار برای همیشه با توجه به اجرای این طرح ارسال کنید، این مدارک باید در سامانه مذکور قرار داده شود و از همکاران خواهشمندیم در اسرع وقت نسبت به انجام آن اقدام نمایند، اجرای این امر از تاریخ 31.9 تمدید شده است. و از همکارانم تقاضا دارم در اسرع وقت این اطلاعات را ارسال و مدارک را جمع آوری و ثبت کنند تا در اسرع وقت انجام دهیم.

آیا اجرای رتبه بندی معلمان از نظر تامین اعتبار مشکل دارد؟

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا برخی دلیل عدم اجرای این طرح را مشکل بودجه و کمبود وام می دانند، تصریح کرد: خیر، وام ها 38 وام است و ظرف 18 ماه بین مشمولان توزیع می شود. و این شروع رتبه بندی معلمان است و برای سال آینده یعنی 1402 به هر نفر در هر رتبه بر حسب شایستگی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  زلزله شنبه تهران 9 اردیبهشت 1402

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فردا آخرین مهلت تعیین شده از سوی رئیس جمهور برای ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت است، تصریح کرد: چه اقداماتی در این زمینه انجام داده اید: نظام آموزشی متداول مدت هاست در پنجره بوده است. زمان. این یک واحد دولتی است و به ما دستور داده شده است که زیرمجموعه ها را در این امر دخیل کنیم و در صورت آماده نبودن زیرساخت ها، همکاران ما دلایل تاخیر احتمالی را در این زمینه استدلال خواهند کرد.

نوری همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر آموزش و پرورش را می توان به این پنجره واحد متصل کرد و اظهار داشت: آنچه به ما محول شده چهار سیستم است که اولین و مهمترین آنها را وصل کرده ایم و سه سیستم زیر مجموعه نیز باید متصل شوند. اتصال، اتصال

دیدگاهتان را بنویسید