مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

حقوق بازنشستگان این همیشه یکی از چالش برانگیزترین نظرات در هنگام بررسی لوایح بودجه بوده است.حقوق بازنشستگان برای سال 1401 نیز 5 میلیون تومان با 10 درصد افزایش تعیین شد. مستمری بگیران جدید خواستار توجه بیشتر به موضوع افزایش حقوق در بودجه و همسان سازی هستند حقوق بازنشستگان آنها در چند ماه گذشته اعتراضات زیادی را آغاز کرده اند حقوق بازنشستگان در زیر آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را می خوانید.

پس از اعلام رسمی افزایش حقوق مستمری بگیران و مستمری بگیران سایر رده های بیمه اجتماعی، شورای عالی مستمری بگیران و مستمری بگیران کل کشور اطلاعیه ای صادر کرد.

پس از اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر رده های بیمه اجتماعی، شورای عالی بازنشستگان و مستمری بگیران کل کشور بیانیه ای صادر کرد.

به نام خدا

پس از فراز و نشیب های فراوان، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی مرکز سالمندان که در بندرانزلی برگزار شد، از افزایش رسمی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران غیرحداقلی خبر داد. افزایش بر اساس مصوبه شورای عالی کار، هیات مدیره و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی.

با این تصمیم که برگرفته از نص صریح قانون است، برخوردهای مضطرب و نگران بسیاری از مستمری بگیران و مستمری بگیران نسبت به رسیدگی به تامین اجتماعی روشن و کام آنها شیرین شده است. انجمن اوج کارگران و مستمری بگیران سراسر کشور طی تلاش های گسترده خود به جامعه چند میلیونی زیر چتر خود قول داده است که در تعاملات و رایزنی های خارج از کشور نه عقب نشینی کند و نه عقب نشینی کند. ما را به لطف خداوند مفتخر و قدردان حمایت تک تک عزیزان هستیم.

بیشتر بخوانید  برخورد خطرناک یک شناور با سکوی گازی پارس جنوبی / جزئیات -

متأسفانه مردم و جریان‌هایی که به دنبال اهداف و مقاصد شخصی و گروهی خود هستند نسبت به برخی مسئولان بی‌تفاوتی نشان داده‌اند، اما این گونه اقدامات تأثیری بر عزم خدمتگزاران مؤمن نظام نداشته است. این رویداد مهم پس انداز و تجربیات ارزشمندی را به همراه داشت و باید به جنبه های مختلف آن توجه کرد. حملاتی علیه رئیس جمهور، اعضای دولت، معاون اول رئیس جمهور، سرپرست سابق و فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مقامات صورت گرفت.

این مهم بار دیگر ثابت کرد که مطالبه و اصرار بر حفظ حقوق با حوصله و برنامه ریزی و به دور از هیجان به نتایجی راهگشا می انجامد. مرکز عالی مستمری بگیران و مستمری بگیران سراسر کشور با حمایت همه جانبه متقاضیان و احترام و تشکر از روابط حقوقی مسئولین از زحمات مستمر دلسوزان قدردانی نموده و انتظار دارد دستورات جدیدی برای پرداخت غرامت مستمری بگیران فاقد حداقل تامین اجتماعی صادر نماید. یعنی با 38 درصد افزایش و مبلغ ثابت 515 هزار تومان اعمال می شود.

جا دارد از حسن نظر جناب آقای رئیسی که چندین بار دستورات پیگیری ویژه برای رفع موانع و مشکلات و جلب رضایت مستمری بگیران را صادر کردند تقدیر و تشکر کرد. وی از ادامه رهبری و نظارت معاون اول رئیس جمهور جناب آقای مخبر و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در جلسات متعدد تخصصی زمینه رایزنی و تعاملات سازنده را فراهم کردند قدردانی کرد. از مجمع، کمیسیون های تخصصی و نمایندگانی که نظارت و هماهنگی می کنند تشکر می کنیم. از زحمات دلسوزانه و پرتلاش و همراهی مدیر عامل فداکار و پرتلاش سازمان تامین اجتماعی جناب آقای مهندس موسوی صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم. وی در پایان از فرصت استفاده کرده و از آمادگی کامل مرکز عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سراسر کشور برای اجرای پیشنهاد سرپرستی خبر داد. امیدواریم با ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد صندوق‌های زمین و ساختمان، حرکت در جهت ارتقای رضایتمندی بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی به‌طور جامع‌تر و سریع‌تر ادامه یابد.

بیشتر بخوانید  آیین معرفی و تجلیل از پیشنهادهای برتر کارکنان مجتمع فولاد خراسان برگزارشد


<п>پست خبر مهم حقوق بازنشستگان اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *