خبر مهم برای یارانه بگیران



به گزارش سلام نو، دولت در سال جدید با حذف پیشنهادات ارز ترجیحی برای یارانه جدید وجود دارد. تازه پرداخت شده یارانه جدید شروع شده است.به هر یک از کاربران یارانه جدید 400 هزار تومان واریز شد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالاکارتا پرداخت می شود ادامه آخرین اخبار از یارانه جدید ما پرداخت می کنیم

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه نتایج بررسی‌های گروه اول یارانه‌ها مشخص شده است، گفت: این گروه شامل دو میلیون و 500 هزار نفر است که از این تعداد حدود دو میلیون و 200 هزار نفر دارای یارانه شناسایی شده‌اند. حق یارانه

طبق روال ماه های گذشته، 29 تیرماه یارانه 300 یا 400 هزار تومانی از دهک اول تا نهم درآمدی به حساب دارندگان خانوارهای واجد شرایط واریز می شود. در این بین برخی از افرادی که قبل از اردیبهشت ماه یارانه دریافت می کردند، اما پس از تغییر روش های پرداخت، یکسان سازی یارانه ها و اضافه شدن یارانه ها، حذف ارز ترجیحی یارانه آنها حذف شد، به این موضوع اعتراض کردند و اعتراض خود را در سامانه ثبت نام کردند. سایت وزارت حفاظت اجتماعی

وزارت حفاظت اجتماعی مسئولیت رسیدگی به این اعتراضات را بر عهده داشت، اما هنوز نتیجه این بررسی ها منتشر نشده است. رئیس جمهور در مصاحبه اخیر تلویزیونی خود گفته است که تکلیف این گروه از معترضان باید هر چه زودتر مشخص شود و واریز فاز سوم جالب نیست اما این گروه همچنان منتظر هستند و بگذریم که اطلاعات آنها در حال بررسی است. .

بیشتر بخوانید  مذاکرات بین بغداد و واشنگتن برای توافق در مورد برنامه خروج آمریکا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بر اساس این اظهارنظر رئیس جمهور، پیش بینی می شود نتیجه اعتراضات گزارش شده تا قبل از موعد واریز مرحله سوم یارانه های 300 تا 400 هزار تومانی مشخص شود. همچنین برخی از افرادی که تا اردیبهشت ماه یارانه دریافت نکرده بودند در سایت vvv.gov.ir ثبت نام کردند تا جزو مشمولان یارانه باشند.

پیش از این حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت انتشار نتایج اعتراضات ضد یارانه ای، گفت: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که متولی آن است. بررسی اعتراضات، نتیجه ای در این مورد اعلام نکرده است. از آنجایی که وزارت کار مسئول رسیدگی به ایرادات است، نمی توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم.

وی افزود: در روزهای آینده می توانند نتیجه اعتراض را اعلام کنند و به این ترتیب انسداد یارانه افرادی که اعتراضشان پذیرفته شد را رفع کرده و پرداخت های خرداد و تیر را انجام می دهیم. ضمناً این احتمال وجود دارد که نتایج اعتراض تا 30 تیرماه به اطلاع ما نرسد.

حسینی با بیان اینکه نتیجه گروه اول ثبت نام یارانه ای بوده که تا قبل از اردیبهشت ماه یارانه دریافت نکرده اند، گفت: وزارت رفاه تست های گسترده ای روی این افراد انجام داده و این افراد قلع و قمع شده اند. بنابراین افرادی که از دهک یکم تا نهم بودند مشخص شدند و اطلاعات آنها برای پرداخت یارانه به سازمان هدفمندی یارانه ها ابلاغ شد.

یارانه تیرماه به همراه یارانه معوق خرداد و تیرماه به این افراد پرداخت می شود. در صورتی که افرادی اقدام کردند و یارانه به آنها پرداخت نشد به دلیل قرار گرفتن در دهک دهم با سامانه پشتیبانی وزارت حفاظت اجتماعی تماس گرفته و درخواست بررسی خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید  فیلم های پورن و تفاوت بارزش با زندگی واقعی

ثبت نام های گروه اول حدود دو میلیون و 500 هزار نفر بوده که از این تعداد نزدیک به 309 هزار نفر مشمول دهک دهم بوده و مشمول اخذ مالیات نمی شوند. بر اساس فهرست افراد واجد شرایط، یارانه به همراه معوقات دو ماه گذشته در تاریخ 29 تیرماه پرداخت می شود.

وی در خصوص کلاهبرداری هایی که در حال حاضر از طریق پیامک انجام می شود، گفت: سازمان یارانه دهنده به همشهریان پیامک نمی دهد. در نتیجه هرگونه پیامکی که از طرف سازمان هدفمندی یارانه ها برای افراد ارسال شود قطعا کلاهبرداری است. افراد تحت هیچ شرایطی نباید لینک های ارسال شده را وارد کنند. متاسفانه تعداد قابل توجهی از مردم با این مشکل مواجه شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید