مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر مهم برای سرپرستان خانوار یارانه ای

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، مبالغ یارانه فاز 136 مربوط به خرداد 1401 که ماه گذشته و همزمان با مرحله 135 به حساب مشمولان یارانه واریز شده بود، از ساعت 24 روز شنبه قابل برداشت است.

در اردیبهشت 1401 همزمان با فاز 135، سازمان هدفمندسازی یارانه ها مبالغ فاز 136 مربوط به خرداد 1401 را به حساب سرپرستان خانوار یارانه ای واریز و امکان برداشت سپرده های مشمول یارانه را اعلام کرد. مهلت و اطلاعیه های بعدی

فاز 136 و همچنین اردیبهشت ماه و بر اساس دهک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرپرستان خانوار از دهک اول تا سوم 400 هزار تومان و از دهک چهارم تا نهم برای هر نفر 300 هزار تومان است. .

همچنین بر اساس اطلاعات قبلی اقساط تسهیلات 10 میلیون ریالی کمک نقدی و کروکی از سرپرستان خانوارهای دریافت کننده این تسهیلات ضبط شد.

خاطرنشان می شود ناظرانی که در اردیبهشت ماه 1401 درخواست بازنگری در قطع یارانه و قطع یارانه خود داشتند، همچنان برای نظارت و نتیجه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که داده های ثبت نام های جدید به منظور انجام آزمون جامع و تعیین دهک خانوار به وزارت رفاه اجتماعی ارسال می شود. در ادامه این مراحل، سازمان هدفمندسازی یارانه ها پرداخت یارانه به این افراد را آغاز می کند.

افرادی که قبلاً مراحل ثبت نام خود را در mi.gov.ir انجام داده اند بر اساس زمان ثبت نام به گروه های مختلف تقسیم می شوند و اطلاعات آنها برای طی مراحل لازم به وزارت رفاه اجتماعی ارسال می شود. در صورتی که این افراد مشمول دریافت یارانه باشند، یارانه اردیبهشت و خرداد نیز به حساب آنها واریز می شود. / EconomiNevs

بیشتر بخوانید  پنج شنبه ها در سراسر کشور تعطیل می شود؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *