خبر مهم برای دارندگان سهام عدالت



عدالت تقسیم می کند در مورد نوع یارانه ای است که به گفته دولت نهم (رئیس جمهور محمود احمدی نژاد) از طریق تعاونی های قوه قضائیه استان به ذینفعان آن می داد و در اواسط دهه 1380، دولت سهام خود را در 49 شرکت بین تقسیم کرد. مردمی که به این ترتیب بیش از 49 میلیون نفر از جمعیت کشور شرایط دریافت را دارند عدالت تقسیم می کند دولت، هدف عرضه شد عدالت تقسیم می کند از گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران خبر داد. طبق برنامه عدالت تقسیم می کندبخشی از سهام برخی شرکت های دولتی به گروه هایی با درآمد کمتر فروخته می شود و در زیر آخرین اخبار مربوط به سهام را می خوانیم.

عدالت تقسیم می کند

رانندگی پریناز ایزدیار با ماشین عجیبش در جاده دردسر جدید پریناز ایزدیار با ماشین عجیبش

رانندگی پریناز ایزدیار با ماشین عجیبش در جاده دردسر جدید پریناز ایزدیار با ماشین عجیبش

مهران غفوریان با عشق جدیدش در خیابان های تهران سخنان عاشقانه مهران غفوریان در این ویدیو جنجالی شد.

مهران غفوریان با عشق جدیدش در خیابان های تهران سخنان عاشقانه مهران غفوریان در این ویدیو جنجالی شد.

هدیه مجلل فریبا نادری همه را خیره کرد! | سوپرایز همسرش فریبا نادری به چه مناسبتی است؟

رفتار زشت ترلان پروانه در یک مهمانی خصوصی لباس عجیب ترلان پروانه همه را شوکه کرد

مجرمان سایبری با طراحی بستر مجرمانه در قالب استفاده از نام و نشان نظام سرمایه و ارسال پیامک، افراد را به سمت صفحات پرداخت جعلی موسوم به فیشینگ هدایت می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کلاهبرداران با پرداخت سود سهام بازماندگان از فرصت استفاده کرده و به کسب و کار خود (دست زدن به جیب خود) رونق دادند.

سپرده گذاری مرکزی که متولی واریز سود سهام عدالت است، برای جلوگیری از کلاهبرداری مردم و تذکرات لازم به شهروندان اطلاعیه ای صادر کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی درباره باقیمانده سهام مالکیتی نیز گفت: منتظر آیین نامه اجرایی دولت از سوی وزارت اقتصاد هستیم، هفته گذشته پیگیری کردیم و دولت اعلام کرد در حال شناسایی سهامی است که قابل انتقال است.

بیشتر بخوانید  این خودروها ماهانه یک میلیارد تومان در ایران گران می‌شوند! + قیمت

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی گفت: پیش بینی می کنیم 4 میلیون نفر بازماندگان تحت پوشش بهزیستی و هیئت های امداد باشند و اولویت بعدی کارگران، کارمندان و … هستند. عدالت باید در کشور اعلان شود.

پورابراهیمی افزود: پیش بینی می کنیم 4 میلیون نفر بازماندگان تحت پوشش بهزیستی و هیئت امداد باشند و گروه های اولویت بعدی کارگر، کارمند و … هستند.

در پایان این ماه باید سود سهام بازماندگان را پرداخت کند. این سومین مرحله از پرداخت سود سرمایه است. اما میزان سود سهام سرمایه چقدر است و در چه سال هایی سود پرداخت می شود؟

سال گذشته سود سهام عدالت سال های 1397 و 1398 واریز شد. اما برخی از افراد به دلیل مشکلاتی که در حساب خود داشتند نتوانستند این سود را دریافت کنند و اکنون قرار است این سود در پایان تیرماه پرداخت شود.

مبلغ یک میلیون تومان سود سهام مالک در سال ۱۳۹۸ حدود یک میلیون تومان و مبلغ ۵۳۲ هزار تومان سود سهام مالک حدود ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

یعنی خانواده چهار نفره ای که برای سال 1398 سود سهام دریافت نکرده اند باید منتظر واریز 2 و 4 میلیون تومان سود باشند.

اما سود سهام بازماندگان سال 2018 هنوز پرداخت نشده است. مبلغ سود این گروه برای دارندگان یک میلیون سهم 400 هزار تومان و 532 هزار سهم 200 هزار تومان است.

بر این اساس سود سرمایه یک میلیونی برای خانوار چهارنفره یک میلیون و 600 هزار تومان و برای خانواده چهار نفره 532 هزار تومان 800 هزار تومان است.

با این حساب اگر فردی برای سال 1397 سود مالکیت دریافت نکرده باشد از سال 1398 550 هزار تومان و از سال 1397 200 هزار تومان دریافت می کند که در مجموع 750 هزار تومان است.

این ارقام برای صاحبان یک میلیون سهم دو برابر می شود و مردم می توانند انتظار سود یک میلیون و 400 هزار تومانی را داشته باشند. یعنی کل سود دو سال گذشته.

بیشتر بخوانید  هشدار قرمز هواشناسی | شروع بارندگی بی سابقه از امروز

ˈمحمود حسنلوˈ به آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت به بازماندگان اشاره کرد و اظهار داشت: سپرده گذاری مرکزی پس از دریافت شماره تامین اجتماعی بیش از 200 هزار نفر از ذینفعان سهام مالکیت در پایان اردیبهشت ماه، سود این سهام را به این بازماندگان واریز کرد. .

معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه دارایی گفت: مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت مشروط به اخذ عدد شعبایی بازماندگان است. در پایان تیرماه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی از سهام عدالت بازمانده در سال های 1397 و 1398 در مرحله دوم سود سهام عدالت دریافت کردند، گفت: مرحله سوم واریز سود سهام عدالت مشروط به دریافت عدد شباج از بازماندگان خواهد بود. در پایان جولای باشد

حسنلو تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار حدود یک میلیون و 800 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت به دلیل عدم ارائه شماره شبا از مزایایی برخوردار نشدند و باید در سامانه سجام ثبت نام و در مراحل اخذ سهام عدالت احراز هویت شوند. . سود سهام..

وی افزود: برای عملکرد سال 1398 مشمولان سهام حدود یک میلیون و صد هزار تومان بابت سهام مالکیت یک میلیون تومان و حدود 580 هزار تومان برای سهام مالکیت 532 هزار تومان دریافت کردند.

معاون توسعه فناوری و نوآوری سازمان ثبت مرکزی اسناد و اوراق بهادار و تسویه وجوه درباره موضوع سود سالانه سهام عدالت برای دوره قبل از سال 1398 نیز گفت: واریز سود سهام عدالت برای دوره قبل از سال 1397 در شمول آن نیست. از وظایف و اختیارات شرکت سپرده گذاری مرکزی و مرتبط با سازمان خصوصی شده است.

حسنلو درباره سهام عدالت متوفی و ​​تکلیف تقسیم سود این افراد گفت: بیش از سه میلیون نفر که دارای سهام عدالت بودند در 16 سال گذشته فوت کردند و باید دارایی آنها بین وراث تقسیم شود اما مشکل اینجاست که انحصار اطلاعات وراثت است. به صورت متنی وجود دارد و اطلاعات آن به صورت داده ای ذخیره نمی شود. تقسیم ارث بین وراث و پرداخت سود از طریق سامانه الکترونیکی و طبق برنامه ریزی های انجام شده احتمالا در پایان این سرویس به بهره برداری می رسد. تابستان یا اوایل پاییز

بیشتر بخوانید  تخریب یک ویلای مجلل غیرمجاز در محدوده رودخانه اهر / فیلم

وی همچنین به تصویب اقدامات برای اخذ وام از سیستم بانکی اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین آمار از اسفند ماه سال 97 تا امروز بیش از 412 هزار نفر از شبکه بانکی با تایید سهام مالکیت وام دریافت کرده اند که این میزان است. سهم بانک ملی از همه بانک ها بیشتر بود.

حسنلو درباره تحولات جدید در حوزه راستی‌آزمایی سهام عدالت گفت: در نظر داریم به زودی تأیید سهام را برای دریافت وام از سیستم بانکی برای همه سهام فعال کنیم تا سهامداران بتوانند به راحتی و با استفاده از خدمات آنلاین مانند اپلیکیشن‌های بانکی، اقدام کنند. برای گرفتن وام از این طریق باید رویکردی غیرشخصی داشته باشد که البته شرط اساسی گرفتن وام از بانک است.

معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به اهمیت ثبت نام در سامانه سجام افزود: افرادی که در سامانه سجام ثبت نام می کنند علاوه بر دریافت سود سهام عدالت از خدمات متنوع و جامع ارائه شده از طریق سامانه سجام در پورتال کاربران بازار سرمایه می توانند سود سالانه و مطالبات شرکت های فعال در بورس را دریافت کنند، سود سالانه ناشر که بر اساس اطلاعات سامانه سجام بر اساس قانون بودجه از سال 1401 می باشد. . همچنین در انجمن های الکترونیکی شرکت کنید، تاییدیه سهام و چندین سرویس آنلاین دیگر را از این پلتفرم دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید