خبر مهم برای بازنشستگان زمان پرداخت مابه التفاوت افزایش مستمری ها فرا رسیده است



به گزارش سلام نوح، دکتر میرهاشم موسوی در نشست با اعضای کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی که به منظور بررسی مسائل مختلف بازنشستگان برگزار شد، افزود: مابه التفاوت فروردین ماه را به حساب بازنشستگان واریز می کنیم. در ژوئن و جولای. بازنشستگان اهمیتی نمی دهند، ما حاضریم به محض تصویب موضوع در دولت مطالبات بازنشستگان را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: نمایندگان مستمری بگیران به صورت دقیق و با رویکردی منطقی و تخصصی پیگیر درخواست ها و سوالات این قشر عزیز و فهیم هستند. تعامل مطلوبی بین سازمان تامین اجتماعی و کانون های بازنشستگی به عنوان نمایندگان مستمری بگیران وجود دارد. از ابتدای سال تاکنون چهار جلسه تخصصی با موضوع بازنشستگی با حضور این عزیزان برگزار کرده ایم. زیرا می دانیم که در تعامل حداکثری به یکدیگر کمک می کنیم و رشد و ارتقاء برای همه ارکان سازمان اتفاق می افتد و آن همان سه جانبه گرایی و مشارکت همه ذینفعان برای رشد و رشد است.

وی با بیان اینکه مستمری بگیران از ابتدای انقلاب تاکنون در مقاطع مختلف کشور حضور موثری داشته و همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند، افزود: در حال حاضر در گام دوم انقلاب بازنشستگان به بازی خود ادامه می دهند. نقش موثر نقش در اعتلای میهن اسلامی». بازنشستگان کشور هوشیار و متحد هستند و قانونا مطالبات خود را مطرح می کنند و این رویکرد حرفه ای آنان توطئه های دشمنانی را که قصد سوء استفاده از مطالبات قانونی خود و ایجاد تنش و تشنج را دارند، ناکام می گذارد.

موسوی تاکید کرد: از زمان تصویب افزایش سالانه حداقل دستمزد کارگران در شورای عالی کار، سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان مستمری بگیران نگران افزایش حقوق بازنشستگان هستند و همچنان با آن موضوع برخورد می کنند. همه ما همین را می گوییم و با هم موافقیم و هدف مشترک ما ارتقای کمیت و کیفیت خدمات است. سوال اینجاست که چرا امروز عده ای می خواهند شعله ور شوند و با آوردن یأس و ناامیدی به جامعه بازنشستگی وانمود کنند که سازمان و دولت به فکر آنها نیست؟ دولت در حال حاضر درگیر وظایف عمده ای است، از جمله عملیات اصلاح نظام اقتصادی و دموکراتیزه کردن و توجیه یارانه ها. برنامه ای که سال ها به تعویق افتاده و دولت می خواهد مردم از یارانه ها به نحو عادلانه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید  کی‌روش رسما سرمربی قطر شد

ارسال پیشنهاد به دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان، 7 اردیبهشت.

مدیرعامل مجمع شهرداری ها با بیان اینکه پیشنهاد آن سازمان مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان بر اساس مواد 96 و 111 قانون بیمه های اجتماعی هفتم اردیبهشت ماه به دولت ارسال شد، افزود: این چهارمین جلسه است. از ابتدای سال.” مستمری بگیر. بازنشستگان در تمام جلسات شرکت کردند و پیشنهاد افزایش حقوق به دولت برای یکدیگر ارسال شد. این مصوبه در کمیسیون مربوطه دولت نیز مطرح شد و اعضای کمیسیون سوالاتی را مطرح کردند که با منطق تخصصی به آنها پاسخ دادیم و امیدواریم با تصویب در هیئت دولت و اطلاع رسانی به سازمان به زودی مصوبه افزایش مستمری ها را اجرایی کنیم. .

وی افزود: مسائل مستمری بگیران محدود به افزایش مستمری ها نیست، بلکه موضوعات زیارتی و سیاحتی، بیمه تکمیلی و کمک های اجتماعی و سلامت مستمری بگیران و مستمری بگیران را نیز در دستور کار داریم. مسائل اجتماعی در زندگی بازنشستگان ضروری است و همچنین با استفاده از ظرفیت های داخلی سازمان برنامه های خوبی طراحی می کنیم که به محض نهایی شدن در جریان آن قرار خواهد گرفت.

علی اصغر بیات رئیس هیات مدیره کانون سالمندان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز از برگزاری منظم جلسات با حضور مستمری بگیران و مدیران سازمان تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: موضوعات و درخواست ها از طریق گفتگوی مستمر و منطقی حل می شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن عالی بازنشستگان و مستمری بگیران ZSO خاطرنشان کرد: مراکز بازنشستگی با هماهنگی کارکنان OZS از 20.07. در اولین روزهای پس از افزایش حداقل دستمزد در سطح سالانه در اسفندماه سال گذشته تصویب شد و از تدوین برنامه های حمایت اجتماعی ویژه مستمری بگیران و نظر مثبت رئیس کل سازمان تامین اجتماعی در این خصوص خبر داد. / ایسنا

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون معلمان و اساتید دانشگاه از قزوین از اواسط سپتامبر آغاز می شود - اخبار قزوین - اخبار استانهای تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید