خبر مهم برای بازار خودرو; آیا قیمت ها شروع به کاهش کرده اند؟



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به کاهش قیمت ها در بازار خودرو که حاکی از راه درست رسیدن به هدف طرح تلفیقی فروش است، گفت: لغو محدودیت هایی که تاکنون در طرح های فروش خودروسازان برای فروش اعلام شده خودروهای خارج از قرعه کشی اعمال شده است.

کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد

امید کلیباف در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، درباره افت قیمت در بازار آزاد خودرو می گوید: این روزها قیمت خودرو در بازار آزاد در حال کاهش است. پس از اجرای هر دو فاز فروش یکپارچه خودرو، شاهد کاهش قیمت در بازار آزاد بودیم. نشان می دهد که خرید و فروش خودرو و قرعه کشی ها برای رسیدن به هدف خود و کاهش تورم قیمت در بازار آن طور که باید عمل کردند.

سخنگوی وزارت امنیت اعلام کرد: پس از سه سال مقرر شد محدودیت‌هایی که قبلا برای طرح فروش خودروهای خارج از قرعه‌کشی (و خودروهایی که به تدریج حذف می‌شوند) اعمال می‌شد، کنار گذاشته شود. این بدان معناست که برای مثال، شخصی که قصد خرید Quick R (که اخیراً از چرخه قرعه کشی حذف شده است) به جای خرید در بازار آزاد، از یک خودروساز بدون محدودیت پلاک فعال خرید می کند، نه خرید 48 ماهه. از دو خودروساز بزرگ و غیره .. جلوگیری کردن، انجام دادن.

وی با بیان اینکه این اقدام به زودی اجرایی می شود، گفت: مزیت این تصمیم جدید این است که به جای اینکه بیشتر تقاضا به سمت بازار برود و منجر به افزایش قیمت شود، به خرید از شرکت خودروسازی و نیازهای آن روی می آورند. راضی خواهد شد؛ این امر منجر به کاهش بیشتر قیمت ها در بازار آزاد می شود.

بیشتر بخوانید  موجودات فرازمینی در زمین حضور دارند!

بر اساس این گزارش، کلیباف پیش از این وعده داده بود که تا یک ماه آینده خبرهای خوبی از صنعت خودرو به اطلاع مردم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید