مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر مهم بخشودگی جرایم رانندگی مضاعف

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راه به تشریح بخشودگی جریمه مضاعف به دلیل تاخیر در پرداخت جریمه رانندگی پرداخت.

سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور صبح امروز در حاشیه ششمین رزمایش ارتقای تحرک عملیاتی پلیس راهور که در شهرستان آزمایش برگزار شد، گفت: متأسفانه در این حادثه، بخش قابل توجهی از خودروها از تولیدات داخلی بوده است. سالها باید کیسه هوا داشته باشند.” دستور دادم بررسی کنم که چرا ایربگ این خودروها باز نمی شود.

وی در خصوص تقویت تحرک پلیس گفت: میانگین مسافت خودروهای پلیس بین 600 تا 700 هزار کیلومتر است که با توجه به گشت های پلیسی طبیعی است. البته با افزودن خودروهای جدید به ناوگان در تلاش هستیم تحرک را تقویت کنیم و گشت زنی را افزایش دهیم. با اقداماتی که انجام دادیم توانستیم واحد را از 90 هزار کیلومتر به 70 هزار کیلومتر برسانیم.

هادیانفر در پاسخ به سوالی مبنی بر بخشودگی جرایم مضاعف دیرکرد جرایم رانندگان گفت: سال گذشته از مجلس درخواست کردیم که با این بخشودگی موافقت کند که علیرغم اینکه تعداد این جرایم حدود 3500 میلیارد بود، مجلس موافقت کرد. ” بنابراین تمامی خودروهایی که جریمه آنها دو برابر شده است تا پایان دی ماه فرصت دارند این مبلغ را پرداخت کنند در غیر این صورت دوباره باید همان دو برابر را پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به این سوال که آیا امکان بخشودگی میزان این جرایم در سال آینده وجود دارد یا خیر، گفت: روز گذشته این درخواست را به مجلس تقدیم کردم که گفته شد برای سال آینده قابل تمدید یا اجرایی است. در حال حاضر وجود ندارد و معمولا هر سه یا چهار سال یکبار انجام می شود. به همین دلیل بهتر است رانندگان از فرصت استفاده کرده و جریمه را زودتر پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید  خبر مهم رئیس پلیس راه تهران در مورد همدست زورگیر نیایش

وی در خصوص میزان رضایت پلیس راهنمایی و رانندگی از بودجه سال 1401 گفت: پیش بینی های خوبی در رابطه با بودجه سال آینده پلیس راهور است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *