خبر مهم از یارانه 300 و 400 هزار تومانی/ آیا اضافه برداشت به حساب بانکی منجر به لغو یارانه می شود؟


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پایگاه اجتماعی ایران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت نام بازماندگان و انصراف پیش از موعد با هدفمندسازی یارانه ها خبر داد. سازمان و از طریق پورتال mi.gov.ir. پس از ثبت نام، داده های خانوارهای ثبت نام شده به پایگاه حمایت اجتماعی ایران ارسال می شود و در دور بعدی پرداخت یارانه به سرعت گسترش می یابد.

طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» از 9 اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت. در ابتدای طرح اعلام شد که 72 میلیون نفر در قالب 23 میلیون خانوار مشمول یارانه جدید می شوند و به این ترتیب حدود شش میلیون نفر در دهک دهم و 300 و 400 هزار نفر قرار گرفتند. به اعضای 9 دهک درآمدی دیگر یعنی از دهک اول تا سوم به ازای هر نفر 400 هزار تومان و از دهک چهارم تا ششم به ازای هر نفر 300 هزار تومان یارانه پرداخت شد و مقرر شد واریز این مبالغ ادامه یابد. تا تصمیم گیری و ایجاد زیرساخت برای صدور فهرست محصولات الکترونیکی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از ابتدای اجرای این طرح وظیفه تعیین وضعیت اقتصادی و پراکندگی خانوارها را بر عهده داشت، سامانه ثبت اعتراض شهروندان به کاهش یارانه ها و ساماندهی هدفمندی خانوارها را اعلام کرد. یارانه ها و همچنین ایجاد فرصت. برای ثبت نام بازماندگان

در 16 مردادماه، نتایج اعتراض به یارانه عشریه از طریق سامانه جدید قابل مشاهده شد و وزارت حمایت اجتماعی اعلام کرد: «هموطنانی که قبلاً درخواست نظرسنجی عیدی خانوار خود را ارائه کرده‌اند، می‌توانند درخواست بازنگری در عیدی بدهند. داده های هر یک از زیرمجموعه ها.”

بنابراین در سامانه جدید «پشتیبانی» امکان بررسی اطلاعات کارت شناسایی اقتصادی خانواده در سه بخش اطلاعات خرید کارت بانکی، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد به صورت جداگانه و همچنین کاربرانی که درخواست بررسی دارند، وجود دارد. آنها می توانند مشخصات خود را در مراحل جداگانه و متمایز درخواست خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید  گزارش هواشناسی 24 باخمن 1400 / در کدام استان ها هوا تا 10 درجه خنک می شود؟

به گزارش ایسنا، دولت از اردیبهشت ماه 300 تا 400 هزار تومان یارانه جدید به حساب صاحبان خانوار واریز کرده است. همچنین براساس دستور رئیس جمهور تا روشن شدن وضعیت تجمع کنندگان یارانه پرداخت می شود.

اما روند ثبت اعتراضات عشریه و شناسایی خانوارهای واجد شرایط همچنان ادامه دارد و متقاضیان بازنگری عشر و افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه 1401 کاهش یافته است همچنان می توانند ادعای خود را در سامانه اطلاع رسانی وزارتخانه گزارش یا پیگیری کنند. تماس با تعاونی ها، کار و حمایت اجتماعی به آدرس https://hemaiat.mcls.gov.ir.

همچنین ثبت نام افرادی که یارانه مالی دریافت نکرده اند و یا متقاضیان جدید یارانه هستند از طریق https://mi.gov.ir امکان پذیر است.

آخرین آمار از وضعیت یارانه نقدی در کشور

در همین راستا هفتم ماه جاری مجتبی زریباف رئیس پایگاه اطلاع رسانی حمایت اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین آمار از وضعیت یارانه های مالی در کشور را منتشر کرد و اظهار داشت: طبق آخرین محاسبات مشمولان یارانه از مرداد 1401 بر اساس پایگاه بهزیستی ایران، حدود 25 میلیون و 500 هزار خانوار معادل 77 میلیون و 900 هزار نفر از کل جمعیت 86 میلیون نفری کشور را شامل می شود. او با سازمان هدفمند یارانه ای آشناست. (معادل 89.9 درصد جمعیت کشور).

وی افزود: از این مبلغ حدود 800 هزار خانوار 400 هزار تومان یارانه دریافت می کنند و حدود یک میلیون و 700 هزار خانوار نیز 300 هزار تومان یارانه دریافت می کنند. در بین هفت میلیون بازمانده شامل اخراجی های قدیمی، محرومیت های قدیمی و افرادی که به هر دلیلی یارانه 45 هزار و 500 تومانی در فروردین 1401 دریافت نکرده اند، تعداد کل ثبت نام کنندگان جدید (بعد از فروردین 1401) به حدود دو میلیون و 700 هزار نفر می رسد. . یک نفر حدود 1600000 نفر از این افراد جزو دریافت کنندگان فعلی هستند. همچنین در اردیبهشت ماه 1401 حدود 4 میلیون و 200 هزار نفر در میان حذف شدگان جدید از یارانه اعتراض کردند و در نظرسنجی تیرماه 1700 هزار نفر از هدف یارانه اطلاع داشتند.

بیشتر بخوانید  این مرد حواس‌پرت سوئیچ و فرزند دوساله‌اش را در خودرو جا گذاشت! + کودک باهوش خود را نجات داد / فیلم -

تکلیف بازماندگان و ثبت نام یارانه جدید

رئیس پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی ایران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تکلیف بازماندگان و ثبت نام یارانه جدید گفت: هنوز برخی از بازماندگان به دلایل مختلف نتوانستند ثبت نام کنند. ثبت نام بازماندگان و اخراجی های قبلی توسط سازمان یارانه ها و از طریق درگاه mi.gov.ir انجام می شود. پس از ثبت نام، اطلاعات خانوارهای ثبت نام شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها به پایگاه بهزیستی ایران ارسال شد و در مرحله بعد بلافاصله پرداخت یارانه تمدید شد و در صورت حضور در دهک های یکم تا نهم، سرپرست خانوارهای واجد شرایط اعلام شد. اعلام کرد. پرداخت یارانه به سپرده گذاران در سازمان هدف یارانه ها معرفی می شود.

زریباف در خصوص خانوارهایی که اخیرا مشمول شدند و معوقه دریافت نکردند و همچنین تکلیف رفع انسداد یارانه ها گفت: تمامی وظایف اجرایی مربوط به پرداخت یارانه ها از جمله پرداخت معوقات مشمولان، تعیین تکلیف مبالغ بلوکه شده در حساب میزبان، حل مشکلات سپرده مبلغی کمتر از تعداد اعضای خانواده و غیره. این امر با ساماندهی هدفمندی یارانه ها انجام می شود.

نحوه تغییر داده های اولیه ثبت نام خانوار

وی درباره نحوه تصحیح داده های اولیه ثبت نام خانوار گفت: همانطور که قبلاً گفته شد، متولی داده های ورودی مدیرانی هستند که آن ها را تولید می کنند، به عنوان مثال اگر شخصی خودرویی را با قرارداد فروخته یا پلاک دریافت نکرده باشد. با جداول مرکز ثبت نام تماس گرفته می شود و برای رفع مشکل، اطلاعات ساختار خانواده که یکی از ابتدایی ترین اطلاعات سنجش گسترش است، در صورت نیاز توسط سازمان هدفمندسازی یارانه ها اصلاح می شود. پرونده هایی مانند ازدواج کودکان، اشتغال فرزندان نامشروع، فوت و ولادت، سرپرستی، طلاق و …) از طریق پلیس پلاس 10 یا سامانه تبلیغاتی این سازمان رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید  آمار کرونا 6 مارس 2014; فوت 144 هموطن دیگر شب گذشته / شناسایی 5841 بیمار جدید

رئیس پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به هر حال وزارت حفاظت اجتماعی در سامانه جدید حمایتی (اعتراض به یارانه) hemaiat.mcls فرصتی را فراهم می کند. . gov.ir تا خانوارها بتوانند آن را به اقلام مندرج در آن هدایت کنند، مراحل آن را بررسی و در صورت اعتراض راهنمایی های لازم را برای اصلاح اطلاعات دریافت کنند. برای کسانی که به اصطلاح اهل کسب و کار هستند و فکر می کنند گردش مالی بالای آنها منجر به حذف یارانه شده است، در صورت تفکیک حساب های شخصی و تجاری، ممکن است سابقه داده های گردش سفارش وجود داشته باشد. در نظرسنجی های آینده مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

زریباف افزود: گردش حساب (مجموع سپرده ها و برداشت های بانکی) علاوه بر مغایرت با افکار عمومی، یکی از کم اثرترین موارد در سازوکار اندازه گیری است.

به گفته وی، پس از ثبت اعتراض و اقدام برای تصحیح اطلاعات ثبت شده خانوار و همچنین ارسال اطلاعات تصحیح شده از نهادهای سرپرستی به پایگاه اجتماعی ایران، از اطلاعات جدید در بررسی های بعدی استفاده خواهد شد. سه شش ماه دیگه

<п>اعلامیه خبر مهم یارانه 300 و 400 هزار تومانی/ آیا اضافه برداشت به حساب بانکی منجر به لغو یارانه می شود؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید