مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر مهم از پرداخت معوقات مستمری بگیران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حقوق بازنشستگان همواره یکی از چالش برانگیزترین موضوعات بررسی حساب های بودجه بوده است و حقوق بازنشستگان در سال 1401 با افزایش 10 درصدی به 5 میلیون تومان رسید. اخیرا بازنشستگان خواستار توجه بیشتر به موضوع افزایش حقوق در بودجه هستند و در ماه های اخیر اعتراضات زیادی را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان آغاز کرده اند و آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را اینجا می خوانید.

ˈمحمدادی زاهدی وفاˈ اظهار کرد: از شهریور ماه راهکارهای قانونی مستمری بگیران تامین اجتماعی در پرونده شخصی آنها تغییر کرده و از همان ماه حقوق آنها اعمال می شود.

سرپرست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش بینی ما این است که در هر استان بتوانیم شرکت های سرمایه گذاری را در قالب شرکت های تعاونی از انواع دیگر یا سهام عام با نام شرکت سرمایه گذاری توسعه ایران تاسیس کنیم.

زاهدی وفا گفت: با عرضه سهام در این تعاونی ها مستمری بگیران ما از حق عضویت برخوردار می شوند.

مصوبه دیوان عالی کشور در خصوص افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی به تصویب رسید و از شهریور ماه سال 1396 مدیرکل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موضوع را به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ کرد که بر اساس آن مستمری مستمری بگیران تامین اجتماعی و سایر مقاطع مستمری بگیران 38 درصد با مبلغ ثابت 515 هزار تومان افزایش می یابد.

قبل از این آیین نامه برای مستمری بگیران سایر رده ها 10 درصد به اضافه 650 هزار تومان، برای مستمری بگیران تا 10 میلیون تومان و برای مستمری بگیران بالای 10 میلیون تومان 10 درصد افزایش داشت.

این مصوبه در خردادماه و بر اساس قانون اجرا شد، اما با تاکید رئیس جمهور بر حل سمت مستمری بگیران و تفویض اختیار به هیات تامین اجتماعی، بر اساس مصوبه شورای عالی کار، سایر سطوح حقوق بازنشستگان افزایش یافت. و ماده 95 قانون بیمه های اجتماعی.

بیشتر بخوانید  مجیدی و آجورلو برای جذب بازیکن جلسه تشکیل دادند -

سرپرست وزارت حفاظت اجتماعی از افزایش 38 درصدی به مبلغ ثابت 515 هزار و 166 تومان برای حقوق مستمری بگیران سایر رده ها خبر داد و گفت: این افزایش از شهریور ماه اعمال می شود.

زهدیوا اعلام کرد که آیین نامه اصلاحی از شهریور ماه اعمال می شود و بر اساس موافقت شورای عالی کار و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، این افزایش به مستمری بگیران پرداخت می شود و خواستار این تصمیم دولت است. به همین دلیل هم دوباره به سازمان تامین اجتماعی بپیوندد.

وی گفت: دولت برای سایر اقشار و بهبود وضعیت معیشتی این افراد برنامه دارد.

سرپرست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به محدودیت بودجه امسال دولت گفت: بنابراین برای هر تصمیمی که باید از سوی وزرای سازمان UO SO اتخاذ می شد، کار تخصصی دقیقی لازم بود تا ما در نهایت می توانیم در مقاله ذکر کنیم، به 96 رسیدیم. ما به آنجا رسیدیم. ما قانون تامین اجتماعی را اجرا کردیم که به تصویب دیوان عالی کشور و هیات تامین اجتماعی رسید.

زاهدی وفا اعلام کرد: تغییراتی از شهریور در پرونده شخصی مستمری بگیران تامین اجتماعی اعمال می شود و از همان ماه حقوق اعمال می شود.

سرپرست وزیر کار با اشاره به برنامه دیگر این وزارتخانه در خصوص بازنشستگان گفت: همچنین از مستمری بگیران تامین اجتماعی کمک می خواهیم تا در هر استان یک شرکت سرمایه گذاری برای توسعه کشور ایجاد و آن شرکت در اولویت قرار گیرد. . سرمایه گذاری برای بازنشستگان است. انتظار می رود بانک رفاه سرمایه گذاری اولیه هسته این شرکت را تامین کند و بازنشستگان، کارگران و کارمندان ما بتوانند سهام آن را به صورت یکجا و اقساطی خریداری کنند.

بیشتر بخوانید  دانشگر به بازی با فولاد می‌رسد؟

وی با بیان اینکه تامین مسکن مستمری بگیران و کارگران تا پایان این دولت تعهد خطیر ماست، تصریح کرد: در هر استان بر اساس ماده 5 قانون مطبوعات در حال تشکیل صندوق زمین و ساخت و ساز هستیم. در تولید ساختمان های مسکونی، مستمری بگیران می توانند سهام بخرند، آن وجوه را با سود بازخرید کنند و سپس با افزایش سرمایه، سهام را به ساختمان مسکونی تبدیل کنند و این کمکی به پروژه ملی مسکن است که اجرا شده است. متوجه شد. بر اساس یک تفاهم نامه صادر می شود. بین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی.

سرپرست وزیر کار با بیان اینکه در تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم، متعهد شدیم 500 هزار واحد مسکن مهر را تامین کنیم، گفت: در این تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی موافقت کردیم. فرزندان

وی با بیان اینکه در این حوزه از سی سال تجربه مستمری بگیران تامین اجتماعی استفاده می کنیم و آن شرکت های سرمایه گذاری باید به صورت مشارکتی مدیریت شوند و منابع از مرکز به استان ها تزریق نشود، بلکه خود استان ها باید توانایی تولید را داشته باشند. آن منطقه سرمایه گذاری ها

زهدیوا با اشاره به دلایل تاخیر دولت در تصویب حقوق بازنشستگان گفت: در حوزه حقوق بازنشستگان مشکل کمبود بودجه نداریم اما صندوق های بیمه اجتماعی مشکل بزرگ تری دارند. “مسئولیت.” و موضوع پولی شدن این صندوق ها مستلزم کار و زمان بود، بنابراین کار به لحظه پرداخت موکول شد و بر این اساس مستمری بگیران سایر رده ها با مبلغ ثابت 515 هزار و 166 تومان افزایش 38 درصدی دریافت خواهند کرد. با تصویب شورای عالی کار.

بیشتر بخوانید  سعید صادقی به کدام تیم پیوست؟ + پیج اصلی سعید صادقی در اینستا – ایران چطور

وی تصریح کرد: اگر دولت بخواهد اموال و دارایی ها را بفروشد به بازنشستگان و کارگران ترجیح می دهد. . و به همین دلیل برای صرفه جویی در این وجوه در صندوق های تعاون لازم است همه دوستان مستمری بگیران در تمامی استان ها با ما مشارکت و همکاری داشته باشند. بنابراین در مدیریت تعاونی ها و صندوق ها نباید دولت یک طرف میز باشد و مستمری بگیران در طرف دیگر، بلکه همه باید در یک میز در مدیریت برنامه های عمرانی و سرمایه گذاری مشارکت داشته باشیم.

زاهدی وفا تصریح کرد: طبق توصیه های مکتب اسلام باید همیشه به سالمندان احترام گذاشت و این امر باید در عمل نشان داده شود، به همین دلیل در بسیاری از موارد می خواستم به جای کلمه بازنشسته از کلمه جانباز استفاده کنم. بازنشستگان عزیز امیدواریم در آینده آرامش و رفاه این جوانان بیش از گذشته باشد و امید به ادامه زندگی بیشتر شود.

اعلامیه خبر مهم در مورد معوقات مستمری بگیران اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه خبر مهم در مورد معوقات مستمری بگیران اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *