خبر فوق العاده؛ فروش از دم قسط محصولات سایپا با وام ویژه



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شما نیوز: به گزارش گروه خودروسازی سایپا، متقاضیان می توانند برای خرید این محصولات از ساعت 10 صبح روز شنبه 20 آذرماه در دو روز و 24 ساعت شبانه روز با ورود به سایت گروه خودروسازی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند. ثبت نام، کد کاربری و رمز عبور را دریافت کرده و نوع خودرو را انتخاب کنید.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از اعطای وام 30 میلیون تومانی به مشتریان خود خبر داد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای جلب رضایت مشتریان 6 نفر را انتخاب کرده است که قبلا در طرح های پیش فروش خودروسازان شرکت کرده اند و موعد تحویل خودرو آنها آذرماه امسال است، 6 اقدام حمایتی جدید و خاص انجام دهید

حسین کاظمی طرقی با تشریح اقدامات حمایتی که سایپا در نظر گرفت و از طریق پیامک به اطلاع مشتریان وفادار این مجموعه رساند، بیان کرد: به منظور افزایش قدرت خرید مشتریانی که در طرح های پیش فروش سایپا شرکت کردند، مزایای مالی در نظرات تعیین شد.

وی افزود: در اولین اقدام به کلیه خریداران خودروهای شاهین با مهلت تحویل آذرماه 137 میلیون ریال تخفیف اعطا شد و این مبلغ در حساب مشتریان منظور شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گام دوم این است که برای تمامی مشتریان شاهین که مهلت تحویل خودرو آنها آذرماه است و نمی توانند پرداخت را تکمیل کنند، 300 میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت یک ساله دریافت کنند. در نظر گرفته شده.

بیشتر بخوانید  ترامپِ آرژانتین برنده انتخابات ریاست‌جمهوری شد + فیلم

وی در خصوص اقدام سوم حمایتی سایپا گفت: این امکان وجود دارد که تمامی مشتریان شاهین با موعد تحویل آذرماه در صورت تمایل خودرو خود را به سایر محصولات خانواده گروه خودروسازی کوییک سایپا تغییر دهند.

کاظمی ترقی اذعان داشت: سایپا در چهارمین اقدام به صورت داوطلبانه برای گروهی از خریداران خودرو شاهین که از مشارکت در قرارداد سودی نبرده بودند، 6 درصد تخفیف در حق مشارکت از لحظه ثبت در فاکتورهای خود در نظر گرفت.

وی در خصوص رویکرد پنجم سایپا برای حمایت گفت: برای مشتریانی که محصولات خانواده کوئیک و ساینا (غیر از ساینا معمولی) را ثبت نام کرده اند، امکان 300 میلیون ریال با بازپرداخت یک ساله نیز فراهم شده است، البته این امر اختیاری است و متقاضیان می توانند. به صلاحدید خود از این سرویس استفاده کنید.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این ششمین اقدام برای مشتریانی است که محصولات خانواده کوئیک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را با مهلت تحویل در آذرماه ثبت نام کرده اند. برای این مشتریان در صورتی که سودی از شرکت در قرارداد اولیه نداشته باشند فاکتور آنها شامل 6 درصد تخفیف قبل از رمان ثبت نام می باشد.

وی تاکید کرد: مشتریان وفادار سایپ برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی خود می توانند با نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور تماس حاصل کنند.

طرح فروش استثنایی پنج محصول سایپا

طبق طرح فوق العاده پنج محصول سایپا خودروهای کوییک با گیربکس معمولی کوئیک به فروش می رساند. R، Tiba Cashier، Tiba 2 و Quick Plus به صورت خودکار ارائه می شوند.

بیشتر بخوانید  عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از بابلسر به فریدونکنار آغاز شده است

محصول سایپا

فروش فوق العاده محصولات سایپا در راستای تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان واقعی انجام شد، خودرو خالی است و قیمت محصولات به ثبات می رسد.

اعلام قیمت های جدید سایپا

حسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: با توجه به افزایش چشمگیر قیمت تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان، قیمت کارخانه سبد محصولات سایپا به طور میانگین 18 افزایش می یابد. ٪ از امروز.

قیمت خودرو سایپا پس از این افزایش قیمت را در زیر مشاهده می کنید:

محصول سایپا


دیدگاهتان را بنویسید