مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر عجیب طناز طباطبایی درباره سریال یاغی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طناز طباطبایی او یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است. همه اینطور فکر می کنند طناز طباطبایی آنها با بهنوش طباطبایی خواهر هستند. اما آنها به هم مرتبط نیستند. طناز طباطبایی کارنامه درخشانی در عرصه بازیگری دارد. طناز طباطبایی او بیشتر در فیلم های دراماتیک بازی می کند. طناز طباطبایی او در فیلم «دخترانش جیغ نمی‌زنند» نقش پررنگی از خود به جای گذاشت.

طناز طباطبایی در سریال یاگی نقش ثلا همسر یکی از کشتی گیران مطرح کشور را بازی کرد. طناز طباطبایی در جدیدترین استوری اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که نشان می دهد پس از پخش یاگی طناز طباطبایی، تقاضای جوانان برای کشتی افزایش یافته است، اما ماجرای واقعی چیست؟

در واقع ستون طلایی سریال یاغی به بیانیه هیات کشتی استان تهران اشاره دارد که اعلام کرده جوانان زیادی پس از تماشای این سریال برای ثبت نام در کلاس های کشتی راهی باشگاه ها شده اند.

طناز طباطبایی

طلای سریال یاغی کیست؟

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون در 30 اردیبهشت 1362 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران است. او در خانواده ای چهار نفره بزرگ شد، پدرش در زمینه تجارت بسیار موفق است و در زمینه موسیقی نیز فعال است.

ورود طناز طباطبایی به عرصه هنر

طناز طباطبایی در سن 18 سالگی (در سال 1389) با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری در خیوه برای بازی در یک سریال جاوه ای به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری دوران حرفه ای خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید  غفور موفق ترین بازیکن ایران شد

طناز طباطبایی در ۲۱ سالگی (در سال ۱۳۸۲) در فیلم باباتو دیدیم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی وارد سینما شد. او در سال 1364 با نقش غزاله که یکی از نقش های اصلی فیلم بود، سریال میوه ممنوعه را مطرح کرد و توانایی های او را به چالش کشید.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی دیگر بازیگر کشورمان است که متولد 30 اردیبهشت 1362 است و در آستانه 40 سالگی هنوز خبری از ازدواجش نیست. طناز طباطبایی بازیگری را از سال 1359 با جوانی در تلویزیون آغاز کرد و شب گذشته باباتو ددم آیدا اولین تجربه بازیگری او در سینما بود.

جواد عزتی نمایش 300 کولاک را رد کرد. جواد عزتی و طناز طباطبایی در 300 برنامه مختلف حضور داشتند. چهره جدید جواد عزتی و طناز طباطبایی در برنامه سیساد رونمایی شد.

کنسرت «سیساد» کاری سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، موسیقی تهمورس پورناظری و تهیه کنندگی حسین توتونچیان شب گذشته 10 تیر 1401 در کاخ سعد آباد برگزار شد.

منبع ذوب آهن اصفهان با افزایش تولید همراه بود

جواد عزتی، ماهور الوند، مهران گفوریان، بهرام رادان، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیرجدی در این کنسرت به خوانندگی رضا بهرام حضور دارند. همچنین استاد علی نصیریان (در نقش چنگیزخان مغول) در کنار رضا کیانیان به عنوان بازیگران نقشه برداری حضور دارند.

«سیساد» بر اساس نوشته های ری بردبری طراحی و تدوین شده و به موضوع کتاب سوزی و نسل کشی مغول ها در نیشابور می پردازد.


بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *