خبر درگذشت محمد کاسبی صحت دارد؟



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: محمد هاسپی بازیگر و پیشکسوت سینما و تلویزیون به دلیل ناراحتی قلبی چند روزی در بیمارستان بستری بود. وضعیت وی بسیار سخت بود اما سید عباس عظیمی مدیرکل موسسه هنرمندان در مورد آخرین وضعیت وی گفت که خوشبختانه وضعیت سلامتی و قلبی وی محمد هاسپی وضعیت او پایدار است و خطر برطرف شده و طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص می شود و به خانه می رود.

محمد هاسپی

متاسفانه برخی از صفحات اینستاگرام اخبار جعلی در مورد درگذشت محمد کاسبی منتشر می کنند که باعث ناراحتی خانواده این هنرمند می شود.

آقای کاسبی در حال حاضر در وضعیت جسمانی و سلامتی خوبی به سر می برد و شایعاتی مبنی بر مرگ و مرگ وی به گوش می رسد.

محمد کاسبی به دلیل نارسایی شدید قلبی دوباره به بیمارستان منتقل شد اما این بار به گفته دخترش یلدا کاسبی حالش بدتر و خطرناکتر شده است. هنرمندی که مدتی پیش به دلیل عواقب بیماری عروق کرونر قلب و درد در ناحیه قفسه سینه، ریه و مشکلات قلبی در بیمارستان لواسانی تهران بستری شد.

دختر محمد کاسبی در گفت وگو با تسنیم درباره بستری شدن دوباره پدرش در بیمارستان توضیح داد. وی گفت: هفته گذشته پدرم را به مدت 48 ساعت به بیمارستان لواسانی بردیم و آنها به خانه برگشتند. اما آنها احساس خوبی نداشتند و مشکلات تنفسی شدیدی داشتند که حتی نمی توانستند اکسیژن تنفس کنند. متأسفانه شب گذشته به دلیل وخیم شدن عارضه قلبی و مشکلات تنفسی مجدداً به بیمارستان عرفان پاک نژاد مراجعه کردند و پزشک دستور داد بلافاصله پس از معاینه در بخش مراقبت های ویژه بستری شوند.

بیشتر بخوانید  تکریم و ارائه خدمات متنوع درمانی توسط درمانگاه شماره ۳ تامین اجتماعی خرم آباد به بازنشستگان

وی افزود: وضعیت پدرم بدتر از گذشته است و از مردم می خواهم برای بهبودی آنها دعا کنند. خوشبختانه پزشکان خوبی بالاتر از آنها هستند و من به این موضوع اطمینان دارم. چون پزشکشان یکی از کسانی است که در بیمارستان مسیح دانشوری تصمیم به پیوند قلب می گیرد. الان هم برای احیای دل و تثبیت اوضاع، پدرم را در چیچی نگه داشتند تا فردا چه کاری انجام دهند.

جلدا کاسبی گفت: پزشکانشان به من گفتند که دریچه آئورت را عوض کنم، چون عمل قلب باز امکان پذیر نیست. هنوز تصمیمی نگرفته‌اند، اما با توجه به این بدتر شدن وضعیت تنفسی و قلبی، در بخش مراقبت‌های ویژه (ITU) تا رسیدن به وضعیت پایدار تحت مراقبت قرار گرفتند و بعد تصمیم می‌گیرند و ببینند کدام راه‌حل خواهد بود. یافت. برای از بین بردن این نقایص شدید قلبی هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

محمد کاسبی هنرمندی است که سابقه بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله دارد. او همچنین سابقه طولانی در اجرای هنر دارد و یکی از بنیانگذاران مرکز هنر و هنرهای نمایشی است. حرفه «بازیگری» در تلویزیون اگرچه محدود و سخت گیرانه است، به ویژه بازی در سریال های فراموش نشدنی مانند «خوش رکاب»، «صاحبدلان»، «سه در چهار» و «سر دلبران» مثمر ثمر و در خور توجه است.

یکی از ماندگارترین نقش های «کسبیا» به حضور او در سریال «صاحبدلان» در قالب شخصیت «جلیل ژاویدیان» برمی گردد. شخصیتی که برادر کوچکتر خلیل او را نسبت به مجازات سخت برای تحقیر و ظلم هشدار می دهد. «صاحبدلان» یکی از مهمترین آثار تلویزیونی به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید  تمام ظرفیتهای سپاه لرستان برای واکسیناسیون افراد آماده است - آژانس Mer | اخبار ایران و جهان

شمانیوز برای این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید