خبر داغ برای یارانه‌بگیران | یارانه بهمن با یک تغییر بزرگ در حساب سرپرستان



آنچه دیگران می خوانند:

یارانه نقدی مرحله یکصد و چهل و چهارم (بهمن) به حساب دارندگان خانوار در سراسر کشور واریز می شود اطلاعات مهم پرداخت یارانه نقدی را در ادامه بخوانید. طبق ماه های قبل، هر ماه 20 قابل واریز بوده و از 24 ساعت بعد قابل برداشت است.

بر این اساس اگر خانوارها از دهک اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر جزو دهک های چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب بزرگتر واریز می شود. . خانواده.

واریز یارانه نقدی به حساب ناظرانی که برای بررسی و ثبت نام جدید اقدام می کنند

در این مرحله خانوارهایی که ثبت نام کرده اند، در صورتی که جزو دهک های اول تا نهم در آزمون جامع وزارت حفاظت اجتماعی باشند، طبق طبقه بندی دهک های منتشر شده یارانه بهمن ماه دریافت خواهند کرد.

همچنین خاطرنشان می شود، سرپرستان خانوارهایی که یارانه مالی آنها در اردیبهشت ماه لغو شده و درخواست بررسی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده اند، در حسابرسی انجام شده توسط این وزارتخانه جزو دهک های اول تا نهم بوده اند. سازمان حمایت اجتماعی، طبق اعشار اعلامی، یارانه بهمن ماه را دریافت می کند.

متقاضیان بررسی مجدد عشر اعلام شده می توانند جهت ثبت نام یا پیگیری درخواست خود با سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemaiat.mcls.gov.ir تماس گرفته و یا با شماره تلفن 09200006369 تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید  ایراندوست: تمرکز ما در اردوگاه اصفهان تربیت بدنی است / نشست تدارکاتی با آذربایجان و ترکیه - اخبار اصفهان - اخبار استانهای تسنیم

ثبت نام از افرادی که هنوز یارانه مالی دریافت نکرده اند و یا متقاضی جدید یارانه هستند همچنان ادامه دارد. این افراد می توانند با مراجعه به سایت پنجره خدمات هوشمند ملی به نشانی https://mi.gov.ir نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند. برای ثبت نام در این سامانه باید شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار، شماره ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره حساب بانکی سرپرست خانوار متقاضی جدید را داشته باشید. یا یارانه های باقی مانده تمامی افراد می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوارها کد دستوری ##43857*4* (4 ستاره، 4 ستاره، کد ملی مربع 43857) را با شماره تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

یارانه نقدی باخمن با این تغییر بزرگ واریز می شود

سخنگوی مرکز هدفمندی یارانه ها گفت: بر اساس اطلاعیه وزارت رفاه، توزیع کالابرگ در سایر استان ها تنها به موفقیت طرح پایلوت بستگی دارد. کالابرگ برای کلیه یارانه بگیرانی که شماره شبای یارانه آنها به استان هرمزگان مربوط می شود راه اندازی شده است.

به گفته وی، مشمولان یارانه از فروشگاه های شرکت کننده در این طرح می توانند 10 قلم کالای اساسی خریداری کنند در غیر این صورت مانند سایر مشمولان یارانه 20 بهمن ماه یارانه فاز 144 به آنها واریز می شود.

حسینی افزود: بر اساس اعلام وزارت رفاه ادامه توزیع کالابرگ در سایر استان ها منوط به موفقیت طرح پایلوت در استان هرمزگان است. سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها با بیان اینکه دریافت فیش برای یارانه بگیران اختیاری است، گفت: مردم می توانند کالاهای اساسی را از طریق کارت یارانه خریداری کنند و مابقی یارانه خود را به صورت نقدی از موجودی کارت برداشت کنند. اگر مردم کالاهای اساسی را دریافت نکنند باز هم یارانه نقدی می گیرند. وی بیان کرد: تمامی پیامک های ارسالی به مردم در ارتباط با ابطال یارانه نقدی و یا مشاهده عشر، کلاهبرداری و به قصد تخلیه حساب یارانه بگیران است زیرا سازمان هدف هیچ پیامکی ارسال نمی کند.

بیشتر بخوانید  ابرالماس فضایی کمیاب به زمین افتاد+ عکس

میزان یارانه مالی در سال 1402 چقدر است؟

پیش از این در لایحه بودجه سال 1402 که دیر و با حاشیه به دست مردم بهارستان رسید، مشخص شده بود که در سال آینده تغییری در میزان یارانه نقدی ایجاد نخواهد شد. این جمله یعنی یارانه 300 و 400 هزار تومانی نصیب سرپرستان خانوار می شود. علیرغم اینکه حقوق سال بعد کارمندان نیز اندکی افزایش یافت و با 20 درصد افزایش به هفت میلیون تومان رسید.


دیدگاهتان را بنویسید