خبر خوش وزیر درباره رتبه بندی فرهنگیان



آنچه دیگران می خوانند:

طرح ارزیابی معلم به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، متن آیین نامه در مرحله نهایی است ارزیابی معلم نهایی می شود. مقدمات رتبه بندی معلمان نیز فراهم شده است. یکی از اولویت های دولت باید توجه به فرهنگیان و در آن راستا باشد ارزیابی معلم به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه در حال اجراست ارزیابی معلم این باید به بهبود کیفیت آموزش منجر شود.

در زیر به آخرین اخبار در مورد طرح رتبه بندی مربیان خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به برنامه های در دست اجرا در استان از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش خواست به نظارت و طراحی پروژه های عمرانی در آموزش و پرورش توجه لازم را داشته باشند و با همکاری همه دستگاه های اجرایی نسبت به رفع مشکلات نظام تعلیم و تربیت اقدام کنند. باز نگه داشتن

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت های خیرین برای ساخت مدارس، استفاده و تقویت حضور آنها را برای کمک به آموزش و پرورش خواستار شد. وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در قالب سند تحول بنیادین باید به سمت مردمی شدن رفت و زمینه حضور و مشارکت مردم را فراهم کرد.

نوری در قسمت دوم سخنان خود برای رفع نواقص آموزش و پرورش حضور مدیریت میدانی را ضروری دانست و افزود: باید با حضور مستمر در بین جامعه هدف مشکلات آماری و تصمیمات لازم و مناسب اتخاذ شود. در محل

بیشتر بخوانید  روسیه در اوکراین با ناتو می جنگد

وی استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت های بزرگ برای کمک به آموزش و پرورش را خواستار شد و از مدیرکل استان خواست اقدامات لازم را برای جذب و حمایت از بنگاه های بزرگ صنعتی استان برای آموزش انجام دهد.

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به استان ایلام در ادامه سخنان خود به ویژگی های استثنایی علمی و اخلاقی مرحوم دکتر عادل آذر اشاره کرد و ایشان را از دانشمندان موفق اسلام برشمرد. جهان که مقالات و تحقیقاتش به چاپ رسید، یکی از پراستنادترین مقالات علمی کشور و حتی جهان اسلام بود و عمر خود را وقف تحقیقات علمی کرد.

نوری گفت: دکتر آذر فردی خدمتگزار به مردم بود که یکی از کارهای ماندگار ایشان ویرایش نهایی سند تحول دولت بود.

وی در بخش سوم سخنان خود به هدف امام حسین از قیام و امر به معروف و نهی از منکر برای تشکیل حکومت اسلامی پرداخت. وی ادامه داد: مهم ترین اقدام بعد از تشکیل حکومت، حفظ آن است، زیرا به فرموده امام (ره) حفظ حکومت اسلامی از واجبات واجب است.

به گفته سخنگوی حزب شایسته سالاری مردم ایران اسلامی، مشکلات زیادی در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد که از دوره های قبل انباشته شده است و نباید انتظار معجزه یک شبه را داشت.

فی الله رمضانکنی سخنگوی حزب شایستگی ملت ایران اسلامی امروز در نشست خبری گفت: دغدغه خانواده بزرگ فرهنگیان اجرای هر چه سریعتر طرح رتبه بندی فرهنگیان است و خواستار جدی هستیم. نظارت بر. – با توجه به این درخواست وزیر آموزش و پرورش.

بیشتر بخوانید  پوتین در سه ساعت مذاکره با احترام کامل و ویژه رفتار کرد

طرح رتبه بندی معلمان یکی دیگر از دغدغه های حوزه آموزش است که پس از گذشت 10 سال از تصویب آن، هم اکنون تصویب لوایح آن در شورای اسلامی در دست بررسی است و پس از آن برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان مورد توجه قرار گرفت.رتبه بندی معلمان طرح یک یکی از پر سر و صداترین طرح های این روزهای مجلس است. زیرا با اجرای طرح رتبه بندی معلمان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.طرح آرطبقه بندی کارکنان آموزشی دغدغه دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که با گذشت 10 سال از تصویب آن، هم اکنون تصویب قوانین آن در شورای اسلامی در دست بررسی است. رتبه بندی مربیان یکی از اقداماتی است که در درجه اول برای ارتقای کیفیت آموزش و سپس بهبود وضعیت معیشتی معلمان مورد توجه قرار می گیرد. رتبه بندی مربیان یکی از پر سر و صداترین برنامه های این روزها در مجلس است. چرا که با اجرای طرح ارزشیابی معلمان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت ادامه آخرین اخبار از طرح رتبه بندی مربیان ما پرداخت می کنیم


دیدگاهتان را بنویسید