خبر خوش دولت برای بازنشستگان



به گزارش سلام نو؛ وزیر حمایت اجتماعی در نیمه اول اردیبهشت ماه از تصویب طرح افزایش حقوق مستمری بگیران سایر سطوح درآمدی به تصویب هیات مدیره سازمان و ارسال آن به کمیسیون دولتی خبر داد. اگرچه قول هایی از سوی مسئولان مبنی بر تصویب و اجرای افزایش حقوق بازنشستگان در پایان اردیبهشت داده شده بود. با توجه به گفته وزیر حمایت اجتماعی، «دخالت دولت در طرح همگانی‌سازی یارانه‌ها»، در ابتدای هفته دولت سرانجام افزایش حقوق بازنشستگان را تصویب کرد. به زودی مابه التفاوت حقوق بازنشستگان را پرداخت می کنیم. آخرین اخبار بازنشستگان را بخوانید.

چهارشنبه گذشته محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس در نامه ای مصوبه کمیسیون دولت در خصوص حقوق بازنشستگان را مغایر با قانون دانست.

سازمان تامین اجتماعی با انتشار اطلاعیه تعیین حقوق مستمری بگیران سایر سطوح و درآمدهای متوسط ​​صندوق این سازمان، با نظر مثبت دولت از افزایش حقوق این دسته از مستمری بگیران خبر داد.

به نظر می رسد دولت بالاخره از افزایش حقوق بازنشستگان چشم پوشی کرده است. سازمان تامین اجتماعی با انتشار اطلاعیه تعیین حقوق مستمری بگیران سایر سطوح و درآمدهای متوسط ​​صندوق این سازمان، با نظر مثبت دولت از افزایش حقوق این دسته از مستمری بگیران خبر داد.

بیشتر بخوانید  پیش بینی وضعیت هوا در روزهای آینده / بارش باران و برف در این استان ها

دیدگاهتان را بنویسید