مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر خوش در مورد حقوق بازنشستگان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

یکی از چالش برانگیزترین و ماندگارترین بحث ها در همه دولت ها همین موضوع است حقوق بازنشستگان و میزان افزایش حقوق بازنشستگی. طبق روال ماهانه سازمان تامین اجتماعی، مستمری ها از بیستم ماه پرداخت می شود. بازنشستگان اخیراً خواستار توجه بیشتر به لایحه بودجه شده اند و در ماه های اخیر اعتراض و نامه نگاری به رئیس جمهور برای همسان سازی حقوق بازنشستگان داشته اند. آخرین اخبار را بخوانید حقوق بازنشستگان خواندن.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس با اشاره به مصوبه امروز نمایندگان گفت: نمایندگان در جلسه این کمیسیون با افزایش حقوق رزمندگان بیکار به سه میلیون و پانصد هزار موافقت کردند. تومان.

وی تصریح کرد: بر این اساس حقوق 2 میلیون و دویست هزار تومانی 42 هزار رزمنده بیکار به 3 میلیون و پانصد هزار تومان افزایش می یابد.

زارع گفت: همچنین در مصوبه دوم در سال 1401 حق عائله مندی برای مستمری بگیران و مستمری بگیران دو برابر شد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق در خصوص حقوق دریافتی، حداقل دستمزد پیشنهادی دولت در لایحه بودجه از 4 میلیون و 500 هزار افزایش یافت. تن به 5 میلیون و 600 هزار تن رسید.» این پایه حقوق نسبت به میزان پیشنهادی دولت در لایحه حدود 24 درصد افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید  مسافران خارجی در فرودگاه مشهد تب سنجی می‌شوند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *