خبر خوش برای مجلس در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان



به گزارش سلام، اما بر اساس مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان، مستمری به 90 درصد میانگین حقوق کارکنان همتراز افزایش می یابد که تغییر نسبتا قابل توجهی در حقوق بازنشستگان بوده و حق بیمه محسوب می شود. در تعدیل مستمری ها، در صورتی که مستمری بگیر بیش از 30 سال سابقه خدمت داشته باشد و بیش از 30 سال حق بیمه پرداخت کرده باشد، به ازای هر سال حق بیمه پرداختی بیش از 30 سال، میزان افزایش مستمری 2.5 درصد افزایش می یابد. . او اضافه کرد. به همین ترتیب با اعمال طرح همسان سازی مستمری، میزان افزایش مستمری ها با پرداخت حق بیمه کمتر از 30 سال به ازای هر سال کمتر 2.5 درصد کاهش می یابد. در زیر آخرین جزئیات در مورد یکسان سازی حقوق بازنشستگی را مشاهده خواهید کرد.

حسین حق وردی به مناسبت فعالیت دو سال گذشته مجلس یازدهم گفت: مقام معظم رهبری به نمایندگان این مجلس نشان انقلابی گری اعطا کردند که برای ما بسیار مهم و ارزشمند است.

وی بیان کرد: 11. مجلس نشان داده که عدالت خواه است و تاکنون در تمامی مصوبات خود به فکر ارتقای جایگاه لایه های متوسط ​​و ضعیف جامعه بوده است.

بیشتر بخوانید  دستورالعمل سازمان برنامه برای سازمان یارانه های هدفمند برای تسویه حساب کامل بدهی های معوقه دستگاه - اخبار اقتصادی ایران - اخبار اقتصادی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید