مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

وام جاری جمع آوری وام های خوب و تسهیلات بانکی وسوسه انگیز است. صاحبان مشاغل، زوج های جوان، کارآفرینان، صاحبان خانه های کوچک و به طور خلاصه، هر کسی که می خواهد در حرفه، زندگی و تحصیلات خود تغییر ایجاد کند. می تواند از وام بانکی جاری به عنوان شرکت وابسته بهره مند شود. وام جاری به کسانی که نیاز مبرم به مقادیر زیادی پول نقد دارند کمک می کند. زیرا نقدینگی ضرر دائمی مردم است. بنابراین نیاز به پول نقد برای تحقق هر پروژه ای مردم را به استفاده از وام های فوری و مزایای ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند.

خبر خوب برای متقاضیان وام فوری وام فعلی با شرایط آسان

خبر خوب برای متقاضیان وام فوری وام فعلی با شرایط آسان

امروز سیگنال های متعددی برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان بر این باورند که بازار سهام تا چند ماه آینده صعودی خواهد بود. شاخص کل بورس دیروز 2533 واحد رشد داشت و در پایان در سطح یک میلیون و 507 هزار واحد قرار گرفت.

سیگنال های متعددی برای بازار امروز وجود دارد و کارشناسان معتقدند بازار سهام در چهار ماه آینده رشد خواهد کرد.

قرار بود روز گذشته در جلسه کارگروه مدیریت بازار وزارت صمت، انتقاد از عوارض صادراتی زنجیره فولاد مورد بررسی قرار گیرد که فولاد گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید  بیش از ۲۶ هزار تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان توزیع شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

کاهش دو برابری عوارض شمش به معنای کاهش نرخ تعرفه از 17 درصد به 11 درصد است. عوارض صادرات اسلب نیز احتمالا از 22 درصد به 17 درصد کاهش می یابد. (یک کتاب)

کارشناسان می گویند کاهش و حذف مالیات صادراتی می تواند در بلندمدت تاثیر مثبتی بر معاملات بورس داشته باشد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره تعامل با سازمان ثبت دارایی ها و اوراق بهادار گفت: وثیقه دارایی های فیزیکی ماندگار است، اما تایید اوراق بهادار به صورت الکترونیکی و تنها با درخواست انجام می شود. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور.» (ایرنا)


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *