مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر خوش برای صاحبان سهام قانونی / پرداخت سود قانونی از اول اسفند 1400

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از بورس تابناک، حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه سود در نظر گرفته شده برای شرکت های غیر بورسی معادل 2800 میلیارد تومان است، گفت: سیزده شرکت بورسی وجود دارد. در این مجتمع سود سهام شرکت های بورسی 29 هزار و 200 میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه سود تخصیصی سه برابر شده است، افزود: کل سود توزیع در سال گذشته حدود 9 هزار و 500 میلیارد تومان بوده که به 31 هزار میلیارد تن رسیده است، یعنی این رقم سه برابر شده است.

قربان زاده جامعه هدف از دریافت سود قانونی 49 میلیون نفر را اعلام و تصریح کرد: روند واریز سود سهام عدالت از اول اسفندماه آغاز می شود و کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید تا اول اسفندماه امسال سهامدار استانی باشند و سهام خود را نفروختند. در این راحتی گنجانده شود.

وی ادامه داد: افرادی که 530 هزار تومان سهام دارند مبلغ حدود 600 هزار تومان و افرادی که یک میلیون تومان سهام دارند دو برابر شده و مبلغ حدود یک میلیون تومان سود سهام عدالت به سهامداران تعلق می گیرد. صاحبان این اقدام. ” تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی در واکنش به اینکه بخشی از اطلاعات سهامداران عدالت نزد سازمان خصوصی سازی و بخشی در سامانه سجام ثبت مرکزی است، تصریح کرد: تمامی اطلاعات به سپرده گذاری مرکزی و سهام عدالت منتقل شده است. بر اساس اطلاعات شماره شبای بانکی سازمان خصوصی‌سازی که به شرکت سپرده‌گذار ارائه شده است، به صورت جمعی به حساب مشمولان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید  پرواز "ستاره های ایرانی" به توکیو / آغاز حماسه "همه چیز درباره ایران" - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *