خبر خوش برای سهام عدالتی ها



آنچه دیگران می خوانند:

سامیه محمدی مدیر پروژه کارت اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: تاکنون بیش از 300 هزار درخواست احراز هویت هوشمند سهام از طریق بانک های عملیاتی بدون مراجعه حضوری ارسال شده است. گارانتی این کارت های اعتباری بر اساس سرمایه و بدون نیاز به ضامن می باشد.

به گفته وی، متقاضیان کارت اعتباری می توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات کاربران بازار سرمایه (سجام)، ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سجام، با مراجعه به بانک ملی ایران درخواست تایید هویت کنند. نرم افزار ثبت نام در این طرح، سهامداران می توانند ضمن حفظ دارایی های ارزشمند خود از مزایای سهامداران مانند سود سهام، افزایش سرمایه و شرکت در مجامع بهره مند شوند.

شرکت سپرده گذاری به عنوان یکی از ارکان اجرایی بازار سرمایه، از اسفند ماه سال ۱۳۹۷ اقدام به اعتبارسنجی سهام هوشمند هوشمند کرده است.

مرحله اول پرداخت سود سرمایه بالاخره به پایان رسید اما برخی از سهامداران موفق به دریافت سود شدند. سود باقی مانده چه زمانی پرداخت می شود؟

به گزارش تجارت نیوز، مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت از ۸ آذرماه آغاز و در روز اول دی ماه به پایان رسید. با این حال، برخی از کاربران قادر به دریافت این مزیت نبودند.

دلیل اصلی عدم پرداخت سود سهام عدالت درج نادرست اطلاعات و شماره شبا سهامداران است و بر این اساس تا زمانی که شماره شبا اصلاح نشود، سودی به صاحبان سهام تعلق نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گروه پزشکی کرونا را با مشارکت ارتش راه اندازی کرد - اخبار سیستان و بلوچستان - اخبار استانهای تسنیم

در صورت تصحیح مشخصات بانکی، مبلغ سود از این مرحله نیز با مرحله بعدی سپرده گذاری که احتمالاً اسفند ماه 1401 خواهد بود، به حساب بازماندگان منافع مالکیت واریز می شود.

سود سهام چقدر بود؟

باید بین 600000 تا 1128000 تومان می بود. این مقدار به ارزش سهام مردم بستگی داشت. اما اکنون بسیاری از کاربران می گویند که سپرده آنها کمتر از این رقم بوده است.

بر اساس میزان سود صاحبان سهام عدالت منتشر شده تاکنون به شرح زیر است:

سود سرمایه 452 هزار تومانی 510 هزار تومان است.

سود سرمایه 492 هزار تومان 555 هزار تومان.

سود سرمایه 532 هزار تومان 600 هزار تومان.

سود سرمایه یک میلیون تومانی یک میلیون و 128 هزار تومان است.

پیمان حدادی مشاور رئیس سازمان بورس از ابلاغ وراث مشمولان سهام طی ماه های آینده خبر داد. زیرساخت های این واگذاری در حال آماده شدن است و وراث همچنان باید منتظر بمانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال روند واگذاری سهام مالکیت متوفی به وراث انجام می شود، پاسخ داد: همه تلاش می کنند سهم سرمایه را سریعتر به وراث واگذار کنند. همچنین فعلاً سهم مالکیت متوفی واریز نشده و وراث باید منتظر بمانند.

همچنین مشاور رئیس سازمان بورس در رابطه با سهم مالکیت متوفیان گفت: رای گیری به مبلغ متوفیان الکترونیکی و سیستماتیک نیست اما در شهرستان ها آمار روی کاغذ منتشر شد که حدود سه نفر. و نیم میلیون سهامدار فوت کردند. برای تعیین سرمایه متوفی هماهنگی بین شرکت سپرده گذاری و مرکز آمار قوه قضائیه جهت اخذ رأی به شرکت سپرده گذاری مرکزی به صورت سیستمی و الکترونیکی ضروری است.

بیشتر بخوانید  ویدیویی هولناک از آتش سوزی وسیع در آسمان خراشی در چین


دیدگاهتان را بنویسید