خبر خوش برای سربازان / غایب متاهل



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون خدمات عمومی ناجا گفت: غیبت پشت دفتری همه سربازان متاهل که معمولاً سه یا شش ماه طول می کشید بخشیده شده است.

سردار تقی مهری امشب در جلسه قرارگاه فراخوان و اعزام مشمولان غایب اورژانس در فرماندهی انتظامی گلستان گفت: نظم و امنیت بیشتر را مدیون رشادت سربازان وظیفه هستیم که در اقصی نقاط کشور تلاش می کنند. “

وی از وجود 21 میلیون سرباز وظیفه در کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر 85 درصد از مشمولان وظیفه رسمی اعطا شده است.

معاون خدمات عمومی ناجا به افزایش حقوق سربازان وظیفه اشاره کرد و یادآور شد: سربازان باید 60 تا 90 درصد حداقل حقوق پرسنل یا طوطی های ارتش را دریافت کنند. حقوق در دستور کار قرار گرفت و در بهمن و اسفند که نظارت انجام شد، حقوق اسفند 1400 سرباز و حقوق فروردین 1400 افزایش یافت.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق سربازان از اردیبهشت ماه در فیش حقوقی قرار می گیرد، تصریح کرد: حقوق معوقه فروردین ماه در ماه های آینده به حساب سربازان واریز می شود که افزایش حقوق آنها اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی می شود. و برای سربازان به خوبی افزایش خواهد یافت.

مهری گفت: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ضیافت افطاری که با حضور جمعی از سربازان وظیفه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، بر غیبت تمامی سربازان متاهل معمولاً سه یا شش ماهه در دفترچه خبر داد. نیمی از مرخصی به مجردان با درخواست کلیه سربازانی که غیبت نداشتند تعلق گرفت و با اجازه فرماندهان آنها یک ماه خدمت سربازی به عنوان مشوق اعطا شد.

بیشتر بخوانید  مشمولان سربازی که قصد رفتن به راهپیمایی اربعین دارند بخوانند | شرایط رفتن به راهپیمایی اربعین حسینی

دیدگاهتان را بنویسید