مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر خوش برای زنده ماندن یارانه های نقدی/ سپرده های 300 و 400 هزار تومانی مرداد 1401.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو شمانیوز، 3 مرحله از یارانه جدید 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز شده است. این در حالی است که اخیرا در پی بررسی اعتراضات، حدود 2 میلیون و 300 هزار نفر به فهرست یارانه بگیران اضافه شده اند. همچنین دولت شرایطی را فراهم کرده است تا متقاضیان دریافت یارانه که از سال های گذشته یارانه دریافت کرده اند، نسبت به ثبت درخواست و ارائه درخواست دریافت یارانه اقدام کنند.

هرچند ماهانه حدود 25 هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه جدید به یارانه بگیران پیشنهاد می شود، اما پس از بررسی شکایات، تنها یک دوره یارانه به حساب مدعیان و معترضان جدید که یارانه آنها در اردیبهشت ماه قطع شده بود واریز شد.

رصد سازمان هدفمندی یارانه ها نشان می دهد قبل از واریز چهارمین دوره یارانه جدید (30 مردادماه)، معوقات به حساب بازماندگان دریافت یارانه واریز می شود.

لازم به ذکر است افرادی که یارانه آنها از ابتدای اردیبهشت ماه 1401 کاهش یافته است می توانند با مراجعه به سامانه hemaiatmcl.gov.ir درخواست تجدید نظر خود را ثبت کرده و منتظر بازنگری وزارت حفاظت اجتماعی باشند. همچنین افرادی که تا ابتدای سال 1401 یارانه دریافت نکرده اند و یا در سال های گذشته یارانه آنها کاهش یا لغو شده و یا به هر دلیلی ثبت نام نکرده اند می توانند از طریق سامانه mi.gov.ir اقدام کنند.

لازم به ذکر است یکی از راه های استعلام عشر خانوار استعلام با کد ملی است. برای این منظور افراد باید با شماره تلفن گویا 09200006369 تماس بگیرند و در این مرحله افراد با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار می توانند دهک درآمدی خانوار خود را تشخیص دهند و بدانند از دهک اول تا دهم در کدام دهک درآمدی هستند. هستند. .

بیشتر بخوانید  تغییر 180 درجه ای مریم مومن با این پوشش

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *