خبر خوش برای بازنشستگان| افزایش سهم تأمین اجتماعی در بیمه تکمیلی



آنچه دیگران می خوانند:

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش 80 درصدی سقف تعهدات در قرارداد جدید خبر داد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان بیمه‌های اجتماعی در دیدار با رئیس هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران بیمه‌های اجتماعی و تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگان گفت: ارتقا و ارتقای سطح درمان مستمری بگیران یکی از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است و هدف ما ارائه خدمات به بازنشستگان عزیز است.

وی ادامه داد: علیرغم محدودیت ها و مشکلات تامین اعتبار، امسال نیز مانند سال گذشته 50 درصد حق بیمه تکمیلی مستمری بگیران توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود و به این ترتیب سازمان بیمه اجتماعی سقف را افزایش می دهد. . از تعهدات قراردادی هر مستمری بگیر و مستمری بگیر مشمول ماهانه 102 هزار و 500 تومان حق بیمه تکمیلی پرداخت خواهد کرد.

میرهاشیم موسوی گفت: یک شرکت بیمه باید خدمات و تعهدات خود را به موقع انجام دهد تا خدمات کارآمد و در نهایت رضایت بازنشستگان را تضمین کند. با توجه به شرایط سنی مستمری بگیران و بیماری های مزمن و صعب العلاج سالمندان، توسعه مراکز درمانی در کنار قرارداد بیمه تکمیلی را برجسته می کنیم.

موسوی افزود: با افزایش 80 درصدی سقف تعهد و استخدام شرکت بیمه، نواقص قرارداد قبلی برطرف و این خدمات در شأن مستمری بگیران عزیز ارائه شود. انتظار ما این است که همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، بیماران دغدغه دیگری جز ابتلا به این بیماری نداشته باشند.

بیشتر بخوانید  بودجه امسال شهر کنداب 277 میلیارد ریال است

مدیر عامل شرکت SO گفت: در دوره جدید مدیریت SO از همان ابتدا دو اولویت را تعیین کردیم که یکی از آنها پرداخت به موقع حقوق و مستمری بود که خوشبختانه در این 15 ماه به فضل الهی این اتفاق افتاد و دوم توسعه خدمات پزشکی بود.

4 میلیون مستمری بگیر تحت پوشش بیمه تکمیلی

وی با اشاره به تاکید ویژه رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توجه جدی به مسائل درمان مستمری بگیران، افزود: تعداد افرادی که تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران قرار خواهند گرفت. بیش از 4 میلیون نفر است

موسوی ادامه داد: میزان مشارکت واقعی سازمان تامین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی این گروه نسبت به سال گذشته بیش از 120 درصد افزایش یافت که در نوع خود بی نظیر است.

محمد اسدی; رئیس هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران بیمه اجتماعی از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی مستمری بگیران از ابتدای آذرماه 1401 خبر داد و گفت: سازمان بیمه اجتماعی همکاری بسیار خوبی با کانون عالی داشت. به مناسبت انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی مستمری بگیران و 50 درصد حق بیمه بازنشستگی توسط سازمان تامین اجتماعی تامین و پرداخت می شود.

هزینه های بستری عمومی و تخصصی

وی با تاکید بر اینکه میزان مشارکت ریالی سازمان بیمه اجتماعی در قرارداد سال جدید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، افزود: سقف تعهدات بیمه تکمیلی در قرارداد جدید برای خدمات بستری تخصصی به 75 میلیون تومان و به 35 میلیون تومان افزایش یافته است. تومان در بستری عمومی که با توجه به نیازهای ویژه این گروه به خدمات درمانی، این افزایش دغدغه آنها را پوشش خواهد داد.

بیشتر بخوانید  با لاتاری، مثل آب‌خوردن برو آمریکا!

علی اصغر بیات; و یکی از اعضای هیأت مدیره کانون سالمندان بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در این زمینه گفت: با قرارداد جدید بیمه تکمیلی سقف تعهدات شرکت بیمه 80 درصد افزایش یافته و پیش بینی شده است. شرکت بیمه بلافاصله پس از کسر سهم پایه بیمه گر، مبالغی را که توسط مستمری بگیران هزینه شده است، در قالب قرارداد پرداخت خواهد کرد.

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید