خبر خوش برای بازنشستگان/ افزایش حقوق از شهریور ماه اجرایی می شود



وی به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز اشاره کرد حقوق بازنشستگان قطعا از شهریور ماه در تمامی سطوح اجرا می شود.

مدیرکل سازمان نظام وظیفه در خصوص صدور رأی و پرداخت مابه التفاوت به مستمری بگیران توضیحاتی ارائه کرد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با شبکه یک سیما گفت: خوشحالیم که این بار موفق بودیم. مایلم از حمایت رئیس جمهور در این زمینه و سرمایه گذاری شخصی ایشان در این زمینه تشکر کنم. با اختیاراتی که به وزرای عضو هیأت اعتباردهندگان سازمان تأمین اجتماعی داده شد، اتفاق مثبتی افتاد و 38 درصد به اضافه 515 هزار تومان برای سایر سطوح تصویب شد. بالاخره به مطالبات بازنشستگان پاسخ داده شد.

موسوی افزود: این درصد افزایش هم برای حداقل ها و هم برای سایر سطوح بی سابقه است. اگرچه در این شرایط اقتصادی شاید تمام مشکلات مادام العمر را پوشش ندهد، اما اتفاقی قابل توجه و نادر بود. در شهریورماه تصمیمات این عزیزان صادر و پرداخت این ماه طبق تصمیمات جدید انجام خواهد شد.

به گفته وی، کار فنی صدور حکم به پایان رسیده و مستمری بگیران تا چند روز آینده شاهد احکام جدید در سامانه خواهند بود.

اعلام زمان پرداخت معوقات به مستمری بگیران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص معوقات مستمری بگیران توضیح داد: مابه التفاوت از اول فروردین ماه 1401 پرداخت می شود. در حال مذاکره در مورد زمان و شرایط پرداخت با مرکز بازنشستگی هستیم. پرداخت مابه التفاوت یکی از تعهدات ماست، مستمری بگیران نگران نباشند انجام می شود.

موسوی پاسخ داد که زمان دقیق پرداخت چه زمانی است؟ وی گفت: تلاش می کنیم مطالبات بازنشستگان را از طریق سهامی که بابت بدهی 90 هزار میلیارد تومانی از دولت دریافت می کنیم پرداخت کنیم. این سهام غیر نقدی است و باید به نقد تبدیل شود تا بتوانیم پرداخت کنیم. در این زمینه مدل هایی ارائه شده است عزیزان من نگران نباشید. تعهدات معوقه در اسرع وقت پرداخت خواهد شد. می دانیم که در این شرایط اقتصادی باید حقوق بازنشستگان به سرعت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید  آثار مینیمالیست عکاس گیلانی در اروپا به کتاب تبدیل شده است

دیدگاهتان را بنویسید