خبر خوش افزایش یارانه نقدی



آنچه دیگران می خوانند:

اما حتی اگر مقدار را تغییر دهید یارانه نقدی مدتی است که بحث داغ شده اما هنوز میزان یارانه های مالی افزایش نیافته است. یارانه نقدی طبق روال عادی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه نقدی پرداختی به خانوارهای ایرانی از سال 89 در قالب طرح هدفمندی یارانه ها یارانه نقدی توسط احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران به مردم پرداخت شد و پس از گذشت حدود 11 سال میزان یارانه ها تغییری نکرده است.

افزایش منابع هدفمندی یارانه ها تا سال 1401

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق بودجه، بخش هدف در سال آینده به 546 هزار میلیارد تن افزایش می یابد. محمدرضا میرتاج الدینی در تشریح تصویب جلسه امشب این کمیسیون گفت: در این جلسه منابع قسمت هدف یارانه ها در بودجه 1401 مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دولت در لایحه قانون بودجه منابع هدفمندی یارانه ها را 470 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده بود که این کمیسیون به 546 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

میرتاج الدینی تصریح کرد: 76 هزار میلیارد تومان اضافه شده به منابع هدفمندی یارانه ها از طریق فروش فرآورده های نفتی در داخل کشور و همچنین فروش و صادرات نفت خام و LPG، اتان و گوگرد حاصل می شود. علاوه بر این، بخشی از درآمد ایجاد شده باید صرف گاز و انرژی شود.

بیشتر بخوانید  ترکیب عراق برابر ایران اعلام شد


دیدگاهتان را بنویسید