خبر خوش از پرداخت وام به زنان سرپرست خانوار



به گزارش سلام اما به نقل از فارس، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه نشست با بانوان گیلانی با بیان مهارت آموزی و توانمندسازی زنان به عنوان یکی از سیاست های این معاونت گفت: طرح های تفصیلی برای کسب و کارهای پایدار خانواده و زنان سرپرست خانوار تدوین شود. و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر رفع آسیب های زنان و خانواده به عنوان یکی از اهداف این پیام گفت: آسیب های مختلفی در حوزه زنان به ویژه بحث طلاق وجود دارد، بنابراین می توان مشاوره کاملا رایگان را برای زوج های جوان در نظر گرفت. “

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه شرایط ویژه برای زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار فراهم می شود، افزود: اجرایی شده و تلاش می کنیم در گیلان نیز انجام شود.

هزالی با بیان اینکه تسهیلات 50 میلیونی برای زنان سرپرست خانوار و فقیر سرپرست خانوار در راستای ایجاد اشتغال پایدار است، تصریح کرد: این بار باید از طریق کارآفرینان و با حمایت و نظارت خود بگذریم.

وی با بیان اینکه طرح ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم بزرگ دولت است، افزود: دولت با در نظر گرفتن مرزهای شرعی و همچنین در همه جا چنین تصمیمی گرفت و امیدواریم به طور کامل انجام شود. اجرا شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به 9 مصوبه مهم این نشست در گیلان گفت: دائمی و فصلی است و به بانوان برای فروش در کشاورزی و صنایع دستی اعتبار اعطا می کند.

بیشتر بخوانید  نوسان قیمت روز خودرو‌های ایران‌خودرو و سایپا /قیمت دنا تیپ یک 403 میلیون تومان !

دیدگاهتان را بنویسید