مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر خوب برای معلمان؛ زمان رده بندی اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر آموزش و پرورش به تشریح راه اندازی قانون رتبه بندی معلمان پرداخت.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه جلسه کمیته دولت با خبرنگاران در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان گفت: این لایحه که در دولت گذشته مطرح شد بسیار ضعیف بود و متاسفانه در این لایحه کاری انجام نشده است. 10 سال گذشته تا این دوره و در دولت 13. مورد همراهی و موافقت قرار گرفت و یکی از دستاوردهای بزرگ آموزش و پرورش است.

نوری گفت: از دستاوردهای مهم لایحه قانون رتبه بندی، ارتقای نظام آموزشی، ارتقای صلاحیت ها و شایستگی های حرفه عمومی و تخصص معلمان و قوه قضائیه است و از دیگر مزایای آن رقابت بین معلمان در کسب عناوین که شروع خوبی است سند پایه تحول را اجرا خواهیم کرد و شاید یکی از دلایل عدم اجرای سند تحول بنیادین عدم تصویب قانون رتبه بندی معلمان بود که مورد حمایت قرار نگرفت. دولت های قبلی اکنون دولت سیزدهم همه اینها را با قوت انجام داده و این نامه در 21 تیرماه امسال به امضای معاون اول رسید.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در ماده 4 تبصره 3 شیوه نامه آن در دو روز گذشته تهیه شده است و در جلسه این شیوه نامه نهایی و برای اجرا به استان ها تحویل می شود. اکنون کمیته های حسابرسی بر اساس قانون تشکیل شده اند که رتبه بندی وارد فاز اجرایی اصلی در حوزه آموزش و فروش شده و از 10 شهریور شروع می شود.


بیشتر بخوانید  تغییر تصاویر هشداری پاکت‌های سیگار از ۱۴۰۳
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *