خبر جدید از یارانه ها



به گزارش سلام نوح، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصل شفافیت یارانه پنهان آرد دولت اقدامی قابل حمایت است چرا که این یارانه باید مستقیم به دست مردم برسد.

شهباز حسن پور بیگلری درباره حذف یارانه پنهان آرد توسط دولت گفت: اقدام دولت برای حذف یارانه پنهان آرد و تبدیل آن به یارانه شفاف برای ارائه این یارانه به جامعه هدف اقدام درست و مورد حمایت است. “

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: لغو یارانه های پنهان به معنای حذف کامل یارانه آرد نیست، بلکه هدف این است که نحوه تخصیص یارانه ها در این بخش تغییر کند تا یارانه پرداخت شود. مستقیم تا انتها.” مصرف کنندگان “.

وی گفت: دولت باید به طور جدی با افرادی که از فضای موجود سوء استفاده می کنند برخورد کند تا به اجرای این تحول اقتصادی لطمه ای وارد نشود.

حسن پور بیگلری با بیان اینکه یارانه پنهان باید هر چه سریعتر حذف شود و به صورت شفاف به مردم ارائه شود تا مردم شیرینی اجرای طرح مربوطه را احساس کنند، افزود: ما هرگز نمی خواهیم جایگاه رئیس جمهورمان مختل شود. به دلیل اقدامات گروهی توهین آمیز.”

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تاکید کرد: نباید اجازه داد رانت خواران در چند سال گذشته از ارز ممتاز و یارانه های پنهان سوء استفاده کنند و امروز با ایجاد شفافیت در پرداخت یارانه ها، منافع آنها به خطر افتاده است. فشار بر مردم، او باید این افراد را جدی بگیرد.

بیشتر بخوانید  بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید