خبر جدید از یارانه رمضان



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: صبح امروز با اخبار جدید در مورد سپرده یارانه ماه رمضان آغاز شد؛ اعلام شد که یارانه ماه رمضان جمعه 27 فروردین ساعت 24 به حساب کاربران واریز می شود.

مبلغ این یارانه همانطور که اعلام شد برای هر نفر 150 هزار تومان بوده است. یعنی یک خانواده چهار نفره 600 هزار تومان یارانه دریافت کردند. اما سوال اینجاست که یارانه ماه مبارک رمضان به چه کسانی تعلق می گیرد؟

در خبر اعلام شده آمده است که یارانه ماه مبارک رمضان به حساب بازماندگان عدالت، ۴ دهک اول، زنان سرپرست خانوار و … واریز می شود. این امر شناسایی افراد و دریافت یارانه را کمی دشوار می کرد. اقتصاد آنلاین در این زمینه با یک منبع آگاه مصاحبه کرده و جویای وضعیت پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان شده است.

یارانه ویژه ماه مبارک رمضان به چه کسانی پرداخت می شود؟

خانواده های مددجویان کمیته امداد و سازمان اجتماعی جزو اولین گروه های دریافت کننده یارانه کمک زندگی در ماه مبارک رمضان خواهند بود و زنان سرپرست خانوار نیز مشمول این یارانه خواهند شد.

مردم دهک اول تا چهارم و همچنین کسانی که احتمالاً برای دریافت سهام عدالت زنده می مانند، از دیگر قشرهایی هستند که برای زندگی در ماه مبارک رمضان یارانه دریافت می کنند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با اکتساد آنلاین گفت: جاماندگان عدالت و یارانه های مادام العمر مشمول یارانه ماه مبارک رمضان می شوند. اما در صورت دریافت یارانه مادام العمر و دریافت سهام عدالت، یارانه ماه رمضان به شما تعلق نمی گیرد.

بیشتر بخوانید  اگه این ساندویچ رو درست کنی عاشقش میشی! | طرز تهیه ساندویچ فوری +ویدئو


دیدگاهتان را بنویسید