خبر بد برای بازنشستگان | بازنشستگان منتظر واریز عیدی در بهمن نباشند



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: هیات وزیران در جلسه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ به دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی اجازه داد تا کارکنان خود را (رسمی، دائم، پیمانی، رسمی، پیمانی و موقت) تامین کنند. با اساتید دانشگاه و آموزش عالی پژوهشکده ها و قضات تمام وقت (به استثنای کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار) مبلغ ثابت 16 میلیون ریال نسبت به تمام وقت سال 1400 در پاداش پایان سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب قوه مجریه پرداخت شود.

بر این اساس پیش بینی می شد که واریز عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه به دنبال داشته باشد اما نظارت ها نشان می دهد که عیدی با حقوق بهمن ماه پرداخت نشده است.

رصد اقتصاد آنلاین توسط مسئولان ذیربط صندوق بازنشستگی کشوری حاکی از آن است که پرداخت های عیدی تا پایان هفته آینده انجام می شود.

لازم به ذکر است که رقم عیدی یک میلیون و 60 هزار تومان است و کارمندان و مستمری بگیران به ازای هر همسر 40 هزار تومان و همچنین به ازای هر فرزند 250 هزار تومان دریافت می کنند. در نتیجه مستمری بگیر دو فرزند حداکثر 2 میلیون و 3 هزار تومان دریافت می کند./اقتصاد آنلاین


بیشتر بخوانید  آگامیرزایی راهی مرحله یک چهارم نهایی قایقرانی المپیک شد

دیدگاهتان را بنویسید