خبر باورنکردنی درباره مونیکا بلوچی



آنچه دیگران می خوانند:


«مونیکا بلوچی» چند ماه پس از شنیدن این شایعه رابطه با «تیم برتون» را تایید کرد. این بازیگر 58 ساله در مصاحبه ای با مجله فرانسوی “ال” از “عشق” خود به این کارگردان 64 ساله گفت.

بلوچی می گوید: «چه بگویم… اول از همه باید بگویم که خوشحالم که با این مرد آشنا شدم. این یکی از آن برخوردهایی است که در زندگی به ندرت اتفاق می افتد… من این مرد را می شناسم، دوستش دارم و بعد با این کارگردان آشنا می شوم، ماجراجویی دیگری آغاز می شود.”

بلوچی ادامه می دهد: من تیم را دوست دارم. و من برای تیم برتون احترام زیادی قائلم. من عاشق این دنیای رویایی هستم که در آن هیولاها مهربان هستند، به این معنی که شما می توانید جنبه های تاریک ما را به چیزی روشن تبدیل کنید، متاسفم. فیلم های تیم برتون به خوبی در مورد این مسائل صحبت می کنند.

به گزارش 30 نما، کارگردان فیلم های «ادوارد دست قیچی» و «آلیس در سرزمین عجایب» برای اولین بار در سال 2006 با بلوچی روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن آشنا شد. بیش از 15 سال بعد، بلوچی جایزه افتخاری را در جشنواره لومیر فرانسه به برتون اهدا کرد. چهار ماه بعد، بلوچی و بارتون با هم در مادرید دیده شدند.

بلوچی در سال 2013 از قلعه وینسنت جدا شد و قبل از آن از سال 1990 تا 1994 با کلودیا کارلوس باسو ازدواج کرد. در سال 2019، او از هنرمند فرانسوی نیکلاس لوفور جدا شد. برتون در سال 1987 با لنا گیسکه ازدواج کرد و چهار سال بعد طلاق گرفت. این فیلمساز سپس تا سال 2014 با هلنا بونهام کارتر رابطه طولانی مدت داشت. آنها از سال 2001 با هم قرار داشتند و دو دختر داشتند.

بیشتر بخوانید  شاخص بورس به ۲ میلیون واحد رسید

برتون در فیلم «بیتل جویس ۲» که در لندن فیلمبرداری می شود نقش بلوچی را بازی کرد. این فیلم در تاریخ 6 سپتامبر 2024 اکران خواهد شد.

ایران آرت


دیدگاهتان را بنویسید