خبرهای مهم سخنگوی صنعت برق در مورد وضعیت برق


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینمصطفی رجبی مشهدی در پیامی ویدئویی افزود: وضعیت تولید برق در نیروگاه ها از 50 هزار مگاوات فراتر رفته و این علاوه بر ثبات تولید به پایدارتر شدن شبکه کمک کرده است.

وی افزود: اما نیروگاه های برق آبی به دلیل خشکسالی هنوز محدود هستند.

خبرهای مهم سخنگوی صنعت برق در مورد وضعیت برق

سخنگوی صنعت برق با استناد به تصادف در یک ترانس برق در منطقه تهرانپارس گفت: ترانسفورماتور تا روز شنبه خسوف در این منطقه را به طور کامل از بین می برد.

رجبی مشهدی ادامه داد: ما از صنایع بزرگی که این روزها تعطیلات و نوسازی خود را منتقل کرده اند تشکر می کنیم و طبق مصوبه روز گذشته هیئت وزیران ، معادل انرژی کاهش یافته است که در دوره بعدی با تعرفه های صفر مورد استفاده قرار می گیرد. “محاسبه.

وی افزود: علاوه بر این مشوق هایی از قبیل به تعویق انداختن بدهی های مالیاتی و بدهی های بیمه ای این گروه از مشترکان در دستور کار قرار گرفته و در کارگروه تعیین شده بررسی می شود.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات این مصوبه ، ادارات و سازمان های دولتی ، بانک ها و سایر نهادهای عمومی تا پایان ماه آگوست تعطیل می شوند.

وی افزود: واحدهای صنعتی که دارای ژنراتور تولید برق خود هستند توانایی مصرف برق در سقف برق تولیدی واحد خود را دارند و مازاد برق آنها توسط شرکت توانیر با قیمت 3800 ریال در هر کیلووات ساعت خریداری می شود.

رجبی مشهدی گفت: ما از همه مشترکانی که با کاهش مصرف خود در این مدت فرصت تأمین برق پایدار را فراهم می کنند تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید  سود بعدی سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ | مبلغ سود سهام عدالت مرحله دوم چقدر است؟

222322

دیدگاهتان را بنویسید