مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبرهای خوب درباره فیلمبرداری فصل دوم سریال سه به چهار

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پست مجید صالحی در اینستاگرام و سوالی که از فالوورهایش پرسید; پاسخ حمید لولایی به این سوال و قولی که صالحی در حالی که محمد کاسبی روی تخت بیمارستان بود درباره دنباله «سه در چهار» به محمد کاسبی داد: «با فیلمبرداری فصل دوم «سه در چهار» موافق هستید؟ ، حدس و گمان در مورد احتمال فصل دوم این سریال را ایجاد کرد.


فصل دوم سه در چهار

یکی از پرمخاطب ترین و تاثیرگذارترین سریال های طنز تلویزیون، سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی است که پس از گذشت 14 سال همچنان در بازپخش آن ادامه دارد. اخیرا شایعاتی مبنی بر ساخت «سه در چهار 2» شنیده می شود و به نظر می رسد مجید صالحی پس از 15 سال ساخت این سریال در تلاش برای ادامه ساخت آن است.


فصل دوم سه در چهار

مهم ترین نشانه ای که ما را به تصمیم مجید صالحی برای ساخت «سه در چهار 2» امیدوار می کند، پستی است که صالحی دو روز پیش در اینستاگرامش منتشر کرد. او یکی از صحنه های مورد علاقه خود را در این سریال پخش کرد و از دنبال کنندگانش برای فصل دوم سریال درخواست کرد. مجید صالحی نوشت: «این سریال رو دوست داشتی؟ موافقید سریال دیگری بسازید؟ همه واکنش های کاربران مثبت بود و حمید لولایی نیز در پاسخ صالحی نوشت: «این گونه طنز ساختن دیگر نمی شود» و او را تشویق کرد.

مجید صالحی دو ماه پیش در حالی که محمد کاسبی به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری بود به عیادت رفت و در این دیدار از تصمیم خود برای ساخت دنباله فیلم «سه در چهار» صحبت کرد. یلدا کاسبی دختر این بازیگر در 31 اسفند 1330 در گفت و گو با تسنیم اعلام کرد که صالحی برای اعلام ساخت فصل جدید سریال «سه در چهار» با پدرش ملاقات کرده است و محمد کاسبی و مهران. رجبی مانند فصل های قبل بازیگران اصلی این سریال بودند. زمزمه هایی درباره فیلمبرداری «سه در چهار 2» پیش از این شنیده شده بود، اما با این تفاوت که این موضوع از سوی مجید صالحی مطرح نشد و حدس و گمان بود. مهران رجبی در سال 97 در گفت و گو با آی فیلم از احتمال ساخت سریال «سه در چهار 2» ساخته مجید صالحی خبر داد و از علی مسعودی نویسنده این سریال نیز شنیده بود که فیلمنامه فصل دوم سریال سریال نوشته خواهد شد

بیشتر بخوانید  بوتاکس و بسیاری از تزریق مرجان سیاه زخم در کنار مرد پس از مرگ مادر!

«سه در چهار» نه تنها در زمان پخش سریال پرمخاطب بود، بلکه پس از چندین بار بازپخش در شبکه های مختلف همچنان بیننده دارد و مخاطب را مورد توجه قرار می دهد. زوج طنز «رحمان» و «سیروس» با بازی محمد کاسبی و مهران رجبی در نقش دو کمدین ساده دل، به زوج کمدی موفقی تبدیل شدند و بازیگران دیگری چون شهره لرستانی، علی صادقی، آناهیتا افشار و علی صادقی در این سریال حضور داشتند. . اجراهای فراموش نشدنی ای که داشتند در بین بازیگران اصلی سریال، تنها مرحوم نادجا گلچین در میان زندگان نیست و سایر بازیگران می توانند با حضور در فصل جدید «سه در چهار» دو خانواده اصلی داستان را مانند فصل اول تکمیل کنند. همه این چهره ها این روزها در تلویزیون کار می کنند و در این مورد هیچ مشکلی وجود ندارد، حالا وقت آن است که مجید صالحی تصمیم خود برای فیلمبرداری «سه در چهار 2» را عملی کند و شانس موفقیت خود را دوباره در کارگردانی افزایش دهد.

منبع: روزنامه خراسان


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *