مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبرهای خوب برای پرستاران در راه است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، جلسه بررسی راهکارهای اجرایی قانون تعرفه گذاری پرستاران و حل مشکل پرستاران جوان امشب به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری و نمایندگان دستگاه های ذیربط برگزار شد. اعم از وزارت بهداشت و سازمان های برنامه و بودجه.امور اداری و استخدامی کشور و سامانه خواهران برگزار شد.

سید صولت مرتضوی در خصوص نتایج این جلسه گفت: مقام معظم رهبری به مناسبت روز پرستار دستور رفع مشکلات این مجموعه را دادند و سپس رئیس جمهور دستور ویژه ای به معاونت اجرایی و گروه کاری. برای این منظور تشکیل شده است.»

وی ادامه داد: در این کارگروه تصمیماتی برای پرداخت مطالبات سال 3 پرستاران از سامانه تعرفه گرفته شد و مقرر شد در مدت سه ماه مطالبات آنان تکمیل شود.

به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور، با گزارش ارائه شده، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دو ماه فرصت برای وصول مطالبات دارد و سازمان برنامه بودجه مابقی مطالبات را به مدت یک ماه تسویه خواهد کرد.

مرتضوی افزود: خوشبختانه اقدام خوبی از سوی سازمان برنامه و بودجه و دولت پیش بینی نیاز پرستاران در بودجه امسال برای اصلاح تعرفه های پرستاران بود و امروز گزارش ما فقط نیاز به تغییر آیین نامه دارد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه طرحی را تهیه و به دولت ارائه خواهند کرد، افزود: پیشنهادات مناسبی در خصوص استخدام پرستاران ارائه شده که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و خبرهای خوبی خواهیم داد. به پرستاران در جلسات آینده.”

بیشتر بخوانید  سقوط وحشتناک دوچرخه سوار کوهستان از ارتفاعات / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *