خبرهای خوب از کاهش قیمت نفت


به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم از زنجان ، همایش خانواده اصناف، صنعتگران و معدنکاران استان زنجان امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش های مهرانه برگزار شد. محمدمهدی برادران معاون وزیر صلح و مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس سخنرانان اصلی این برنامه بودند. همچنین در قسمت پایانی این برنامه مسئولان از صنایع و معادن برتر استان زنجان تجلیل و تجلیل کردند.

محمدمهدی برادران معاون کل صنعت وزارت صمت در این برنامه گفت: مسئولان صنعت، معدن و تجارت به عنوان سربازان جبهه تولید و تلاش و مقام معظم رهبری بارها در خدمت تولیدکنندگان هستند. به نقش تولیدکنندگان و اعضای صنعت در این لحظه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه رفع موانع از سر صنعت گران وظیفه ما مسئولان است، گفت: خوشبختانه گفت وگوی دولت با بخش خصوصی تغییر کرده و بازرسی میدانی از واحدهای تولیدی یکی از اقدامات اصلی دولت سیزدهم است چرا که معتقدیم که سربازان جنگ اقتصادی کارگران و صنعتگران هستند.

معاونان کل صنعت وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر درصدد اصلاح صنعت، بازار و سیستم های تولید هستیم. افتتاحیه هایی نیز انجام شده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی وضعیت اشتغال استان زنجان را خوب توصیف کرد و گفت: طبق آمار کمترین نرخ بیکاری در استان زنجان است و این نشان می دهد که ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد و البته اگر با همت و تلاش مسئولان واحدهای تعطیلات از جمله سرجین بافت قطعا راه اندازی خواهند شد و آمار اشتغال از این بالاتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  آمریکا مخالف تجهیز ارتش عراق است

برادران به بازدید از چند کارخانه صنعتی استان اشاره کرد و گفت: معتقدم نقشه دشمن برای انجماد اقتصاد در این استان شکست خورده است و همه موفقیت ها را مدیون شما صنعتگران و معدنکاران استان هستیم.

شکلات و شیرینی هم ارزان هستند

وی به اصلاح ارز تراجیجی اشاره کرد و گفت: سالانه چندین میلیارد دلار برای واردات برخی کالاها هزینه می شد که با دخالت دولت این مشکل حل شد. امروز گشایشی ایجاد شد که مثلاً قیمت نفت را 25 درصد کاهش می دهد. این کاهش روغن قطعا صنایع مرتبط مانند شکلات و شیرینی و سایر محصولات غذایی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش تسنیم؛ در پایان این برنامه از اصناف، صنعتگران و معدن کاران استان زنجان تجلیل شد.

اشکان قره باغی عکاس خبرگزاری تسنیم از استان زنجان بخشی از این برنامه را که تقدیم مخاطبان خبرگزاری تسنیم شد، تصویربرداری کرد.

خبرهای خوب از کاهش قیمت نفتخبرهای خوب از کاهش قیمت نفتانتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید