مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبرهای جدید از توسل به اعدام محیط بانان کرمانشاه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مسئولان محیط زیست برای حکم قصاص برومند نجفی محیط بان درخواست تجدیدنظر کرده اند.

سرهنگ جمشید محبکانی با اشاره به اظهارات سخنگوی قوه قضائیه در اصحاب رسانه از سوم اسفندماه امسال مبنی بر عدم درخواست ادامه محاکمه برومند نجفی بوم شناس بوم شناس در ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری از سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار داشت: 477 ق. قانون آیین دادرسی کیفری ارسال شد 26 دی ماه سال جاری با امضای معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، آدرس به رئیس قاضی استان کرمانشاه ارسال شد. .

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، اقدامات قانونی مربوط به ایرادات وارده به پرونده را تا حصول نتیجه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات ذیل توسط وکلای سازمان حفاظت محیط زیست در حال رصد است.

محبت خانی با بیان اینکه من و او چندین بار برای حل مشکل محیط بان برومان نجفی با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به استان کرمانشاه سفر کردیم و اولیای دم توافق کردند که این رسوایی با صلح و سازش تمام شود.

گفتنی است، بر اساس ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، در صورتی که رئیس قوه قضائیه رأی قطعی یکی از مراجع قضایی را غیرقانونی تشخیص دهد، پرونده را برای رسیدگی مجدد در شعبه ویژه به دیوان عالی کشور ارجاع می دهد. توسط رئیس دادگستری و تصمیم نهایی.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *