خبرنگار صهیونیستی: انتشار فیلم واقعی عملیات حزب الله جنگ روانی علیه اسرائیل است


به گزارش گروه بین الملل گروه خبری فارس ، یک خبرنگار نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین ویدیویی را که حزب الله در مورد وعده واقعی این جنبش در ژوئیه 2006 منتشر کرد ، تأیید کرد.

خبرنگار نظامی کانال 13 رژیم صهیونیستی گفت: “ویدیویی که حزب الله دیروز از دستگیری دو سرباز اسرائیلی در جولای 2006 منتشر کرد واقعی است.”

وی افزود: باید گفت که این موضوع مربوط به جنگ روانی حزب الله در پانزدهمین سالگرد جنگ است. حزب الله به حالت خوبه او می داند که رسانه های اسرائیلی ، به ویژه تلویزیون اسرائیل ، فیلم را می گیرند و پخش می کنند.

پانزده سال بعد ، تصاویر جدیدی از عملیات وعده واقعی حزب الله منتشر شد. لبنان برای اسیر جنگنده های صهیونیست در مرز فلسطین اشغالی آزاد شد.

وعده واقعی یا الود الصدیق نام یکی از عملیات های نظامی حزب الله در لبنان در مرز فلسطین اشغالی است. مقاومت اسلامی لبنان این عمل را انجام داد تا به قول خود عمل کند و زندانیان لبنانی را که در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر هستند آزاد کند.

این عملیات در ساعت 9 صبح چهارشنبه ، 12 ژوئیه 2006 انجام شد. گروهی متشکل از شش تا هشت نظامی صهیونیست که در حوالی منطقه خاله وردا در جنوب لبنان مشغول گشت زنی بودند ، ناگهان با انفجار بمب ، حرکت را متوقف کردند.

گروهی از رزمندگان مقاومت تعدادی از این سربازان را منفجر کردند و بمبی را در مسیر گشت رژیم صهیونیستی منفجر کردند و پس از آن درگیری تنها بین آنها و سربازان صهیونیست درگرفت.

بیشتر بخوانید  همسر اکبر خرمدین: همیشه از او می‌ترسیدم

حزب الله گفت که در جریان این عملیات دو نظامی صهیونیست دستگیر شدند.

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید