خبرنگار ایرنا ایسنا درگذشت



خبرنگار ایرنا داریوش گافاری درگذشت. پیکر وی فردا در بهشت ​​زهرا تشییع می شود.

به گزارش ایسنا ، رئیس اجرایی ایرنا در بیانیه ای “از درگذشت داریوش گفاری ، روزنامه نگار کهنه کار و متعهد آژانس جمهوری اسلامی ابراز تأسف کرد” و تأکید کرد: از دست دادن این روزنامه نگار توانمند ضرر بزرگی برای ایرنا است.

محمدرضا نوروزپور در این اطلاعیه که امروز (پنجشنبه ، هشتم تیرماه) منتشر شد ، افزود: خبر درگذشت همکار سخت کوش ، فداکار و شریف ما ، آقای داریوش گفاری ، درد و تأثیر زیادی برای من و همکارانم ایجاد کرده است .

وی گفت: مرحوم غفاری یکی از خبرنگاران ، دبیران و مدیران ایثارگر و فداکار ایرنا بود که با وجود سرطان شدید ، فعالیتهای خبری خود را تا آخرین روزهای زندگی ادامه داد.

وی تأکید کرد: بدون شک از دست دادن این روزنامه نگار توانمند ضرر بزرگی برای ایرنا است.

نوورزپور ضمن تسلیت به خانواده داغدار داریوش گافری ، به ویژه همسر و فرزندان وی و همچنین به کلیه همکاران آژانس جمهوری اسلامی ، از خداوند متعال برای درگذشتگان صبر و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواست.

داریوش گفاری ، روزنامه نگار سابق و دبیر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و فعال رسانه ای در کشور ، صبح امروز پنجشنبه در تهران پس از یک بیماری درگذشت.

وی تقریباً سه دهه در زمینه های مختلف خبری از جمله رزمندگان و شهدای هشت سال حفاظت مقدس بود ، از جمله خبرنگار پارلمان و دولت ، دبیر گروه سیاسی ، رئیس دفتر ایرنا در کوالالامپور (مالزی) و رئیس دفتر مرکزی ایرنا در استانهای کوم و البرز.

بیشتر بخوانید  اذان صبح به افق تهران جمعه 26 فروردین

گافری در دسامبر سال 1981 متولد شد و فوق لیسانس مدیریت دولتی دارد ، اما قبل از جشن 50 سالگی در کنار خانواده و دوستان در بیمارستان شریعت تهران درگذشت.

پیکر داریوش گافاری ساعت 10:00 صبح فردا (جمعه ، 9 تیر) در بهشت ​​زهرا تشییع می شود.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درگذشت داریوش گافری خبرنگار ایرنا را به همراه خانواده وی و همچنین مدیر اجرایی و اعضای خبرگزاری ایرنا را تسلیت گفته و برای آن مرحومه از خداوند متعال مسئلت می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید