خبرنگاران و دولت جدید – خبرآنلاین



بخشی از آنها اصولگرایانی هستند که سالیان دراز در برابر دولت روحانی قرار داشتند و با مناسبت وبی مناسبت نقد و بالاتر از آن فحاشی و توهین روا می داشتند. حالا کسی نیست که همه تقصیرها را به گردن آنها بیندازند. شاید شش ماهی هم بشود همه چیز را گردن دولت روحانی انداخت ولی فصلش تمام می شود. 
به اینها توصیه می کنم اولا  ترک عادت کنند، و دیگر اینکه توقع معجزه از دولت را تبلیغ نکنند. و از اینکه تلاش کنید همه چیز را گل  وبلبل معرفی کنید پرهیز کنید تا در مواردی که دولتتان به کمک رسانه ای  نیاز دارد مخاطب داشته باشید.

خبرنگاران و روزنامه و سایت داران اصلاح طلب هم باید توجه کنند به دلیل رای دادن یا رای ندادن مردم کشتیبان را سیاست دیگری امده است.قرار نیست بر اساس معیارهای مورد پذیرش  ما عمل  شود. 
 باید درچارچوب اصلاح طلبی، مسیر اصلاح شدن رانشان دهیم. نق زدن که چرا این امد و ان نیامد مشکلی را حل نمی کند.  رسانه های اصلاح طلب باید  بر اساس اصلاح طلبی راهکارهای متفاوت را بگویند. از کارهای خوب حمایت کنند و در مورد کارهایی که مردم را آزار می دهد هشدار دهند.
مردم خسته تر از  آنند که در اوج کرونا و مشکلات اقتصادی  از غر زدن استقبال کنند.  رسالت اصلاح طلبی در جهت دلسوزی برای مردم وکشور است حتی در وضعیت موجود .

بیشتر بخوانید  دو بازیکن سابق استقلال برای صعود به لیگ برتر رقابت می کنند

دیدگاهتان را بنویسید