خبرنگاران بخوانند | تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: عبدالمطهر محمدکنی روز یکشنبه در خصوص وضعیت مجوز ورود به طرح ترافیک و بلیت خبرنگاران گفت: بر این اساس لازم است متقاضیان رسانه تمامی مکاتبات در این خصوص اعم از نامه های درخواست سهمیه طرح ترافیک و بلیت را ارسال کنند. کارت خبرنگاران و لیست خبرنگاران ارسال به مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران.

وی افزود: ثبت نام در سامانه «تهران من» و ارسال مدارک توسط خبرنگاران و خبرنگاران در این سامانه طبق روال گذشته انجام می شود و تغییری در این قسمت ایجاد نشده است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل پایتخت با اشاره به محدودیت ها و سقف مشخص برای صدور مجوز تردد خبرنگاران ادامه داد:

وی با تاکید بر اینکه صدور مجوز برای طرح ترافیک خبرنگاری بر اساس اولویت های مشاغل رسانه ای و شاخص های استاندارد در نظر گرفته شده است، گفت: این شاخص ها ممکن است شامل سن و محبوبیت رسانه، محبوبیت، تعداد اخبار، خدمات موضوعی و تخصصی و تعداد باشد. از خبرنگاران رسمی و ثبت نام شده است.» متقاضیان رسانه در سامانه معاونت مطبوعاتی ذکر شدند.

محمدخانی افزود: فرآیند صدور مجوز طرح ترافیک خبرنگار در سامانه «تهران من» پس از اعلام نهایی مرکز ارتباطات در خصوص سهمیه هر رسانه و اسامی خبرنگاران مجاز توسط معاون وزیر انجام می شود. . ترافیک و ترافیک

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک، مهلت ثبت نام طرح ترافیک و کارت مطبوعاتی تا 10 اردیبهشت 1401 تمدید شد.


دیدگاهتان را بنویسید