خان محمدی: مدیرعامل استقلال می خواهد هواداران خوشحال را از مصاحبه با پرسپولیس دور نگه دارد


حسن خان محمدی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس فارس درباره سخنان اخیر احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال وی با بیان اینکه اخیراً صدا و سیما را به حمایت از پرسپولیس متهم کرده است ، تکرار کرد: “وقتی تیمی چندین سال ناموفق است ، از زوایای مختلف تحت فشار قرار می گیرد.” در این صورت ، طبیعی است که مدیر اجرایی این باشگاه چنین اظهاراتی را بیان کند. برخلاف استقلال ، پرسپولیس در این سال ها موفق شده است ، به همین دلیل مدیرعامل استقلال اکنون اظهاراتی را برای خوشحالی هواداران ارائه می دهد.

وی افزود: برخی از افراد می خواهند با طرح موضوعاتی در فضای مجازی مانند وزیر پشت تخت جمشید نقاط ضعف خود را بپوشانند. موفقیت پرسپولیس حریفانش را تحت فشار قرار داده و البته هواداران تیم های دیگر می گویند پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا موفق است ، اما ما اینطور نیستیم. همه اینها مدیر باشگاه را تحت فشار قرار می دهد و او چاره دیگری ندارد. او باید دیگران را بخاطر آنچه که انجام نداده است سرزنش کند ، و برخی مسائل را مطرح کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: این افراد نتوانستند مسئولیت های خود را به بهترین شکل انجام دهند و برای سرگرمی هواداران به صورت حرفه ای صحبت می کنند ، بنابراین طرفداری از استقلال هم می گوید مدیر باشگاه حق دارد اما این موارد منسوخ شده است. ” ممکن است برخی افراد مدتی به این دلیل گمراه شده باشند ، اما اکنون باید کار جدیدی انجام شود.

خانم محمدی با اشاره به اوضاع پرسپولیس گفت: “پرسپولیس از همه لحاظ پوشیده است و همه در این تیم عالی هستند. پرسپولیس مثل همه تیم های دیگر مشکلات مالی زیادی دارد که نمی توان آنها را حل کرد. که او پنهان شد ، اما من ندیدم که سامی علیه باشگاه های دیگر صحبت می کند.

بیشتر بخوانید  میزان معاملات مسکن در این خانه ها افزایشی شد

وی گفت که به دلیل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس به نظر می رسد بحث حمایت افراد خاص از این باشگاه كاهش یابد ، وی توضیح داد: چند روز پیش بازیکنان و قاب تکنسین ها یک داستان کلی منتشر کردند و پول آنها را خواستند. در شرایطی که مبلغ قرارداد آنها کمتر از تیم های دیگر است. پرسپولیس نیز مشکلات زیادی دارد ، اما او با همه آنها مبارزه می کند ، اکنون رهبر لیگ برتر است و همچنین قهرمان لیگ قهرمانان و جام حذفی است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: متأسفانه هدایت ورزشی کشورمان افرادی دارد که اینجا جایی ندارند. افرادی که نیاز به حضور در این مکان دارند در محل آنها نیستند و افراد دیگر با ورود آنها چنین مشکلاتی را ایجاد کرده اند. شرایط به گونه ای است که در فوتبال ما کارها به صورت قاعده ای انجام نمی شود بلکه به عنوان یک ارتباط انجام می شود. در این صورت نمی توان کاری کرد.

خانم محمدی در مورد نیاز فدراسیون فوتبال به چنین گفتگوهایی گفت: اگر فدراسیون فوتبال بخواهد وارد شود ، جای دیگری گیر کرده است و آنها آن را از جای دیگری تحت فشار قرار می دهند. ما باید این رفتار را کنترل کنیم ، به شرطی که همه کارهای ما به هم مرتبط باشد. شخصی می گوید شخصی که سزاوار موقعیت نیست باید در آن کار کند و کاری نمی توان انجام داد. تا زمانی که این چرخه وجود داشته باشد ، چنین مشکلاتی وجود دارد.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید